ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Ανάσα για το κυκλοφοριακό της πόλης της Λάρισας η ολοκλήρωση της Περιφερειακής οδού

Ανάσα για το κυκλοφοριακό της πόλης της Λάρισας η ολοκλήρωση της Περιφερειακής οδού


Δημοπρατείται το τελευταίο κομμάτι ΔΕΥΑΛ-Γεωργική Σχολή


Ολοκληρωμένο δακτύλιο, ο οποίος θα παρακάμπτει στο σύνολό της την πόλη, αποκτά η Λάρισα καθώς ξεκινά από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η κατασκευή και του τελευταίου τμήματος, από την γέφυρα Πηνειού στη ΔΕΥΑΛ μέχρι τη Γεωργική Σχολή, μήκους 1,56 χλμ. Συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την σύμβασης κατασκευής του εν λόγω έργου προϋπολογισμού 11,68 εκατ. με πόρους του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας (2014-2020). Με την ολοκλήρωση του έργου τα διερχόμενα οχήματα από τις εθνικές οδούς Αθηνών – Θεσσαλονίκης και Λάρισας – Κοζάνης, με κατεύθυνση τη δυτική Ελλάδα, δεν θα διέρχονται πλέον από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης.




Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και είναι ενταγμένο στον Άξονα Προτεραιότητας 4 «Ανάπτυξη – εκσυγχρονισμός – συμπλήρωση υποδομών για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη» με τίτλο «Παράκαμψη Λάρισας: Κατασκευή του οδικού τμήματος από Β” γέφυρα Πηνειού (ΔΕΥΑΛ) έως τη Γεωργική Σχολή».




Σε δηλώσεις του ο κ. Κώστας Αγοραστός σημείωσε τα εξής:

Είναι έργο μεγάλης σημασίας διότι χρήματα πέφτουν στην πραγματική τοπική οικονομία, δημιουργούνται θέσεις εργασίας και ταυτόχρονα γίνονται ασφαλέστερες οι μετακινήσεις των ανθρώπινων κοινοτήτων. Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη καθώς η αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης από διερχόμενα οχήματα, κυρίως βαρέως τύπου, σημαίνει λιγότερους ρύπους και λιγότερη φθορά των κυριότερων οδικών αρτηριών της Λάρισας.





Με την κατασκευή του υπόψη έργου επιτυγχάνεται:


α) Παράκαμψη του κέντρου της Λάρισας, με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή αποφόρτιση του εσωτερικού της δακτυλίου και ταυτόχρονα τον περιορισμό της εκπομπής καυσαερίων, σε περιοχές κατοικίας.
Με τη διέλευση της οδού εκτός περιοχών κατοικίας, αναβαθμίζεται η ζωή των κατοίκων με τον περιορισμό του θορύβου, της όχλησης και της ρύπανσης, ενώ παράλληλα, μειώνεται και ο κίνδυνος τροχαίων ατυχημάτων.
Η χάραξη της οδού, επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλότερων ταχυτήτων, με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, τον περιορισμό της εκπομπής καυσαερίων και την αύξηση του διατιθέμενου χρόνου εργασίας.


β) Ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη σύνδεση τόσο της οδού Λαγού με την οδό Ιωαννίνων όσο και της Ε.Ο. Λάρισας-Τρικάλων με την Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης και στη συνέχεια με την παλιά Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και τον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., με αποτέλεσμα την ενίσχυση της ασφαλούς και ταχείας μετακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων τόσο εντός του πολεοδομικού ιστού της πόλης της Λάρισας, όσο και εντός της Περιφέρειας Θεσσαλίας, αλλά και προς την Βόρειο Ελλάδα. Κατ αυτόν τον τρόπο, θα αποτελέσει οδική σύνδεση των παραγωγικών και τουριστικών κέντρων με το διεθνές δίκτυο μεταφορών.


γ) Μείωση της χρονοαπόστασης, που συνεπάγεται μείωση του κόστους μεταφοράς με αποτέλεσμα την ανάπτυξη υφιστάμενων και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων παραγωγικών τομέων.





















Πηγή: www.ert.gr












































« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια