ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Αυτό είναι το ανανεωμένο Best Seller της Nissan Qashqai Diesel

Αυτό είναι το ανανεωμένο  Best Seller της Nissan Qashqai Diesel


Δέκα χρόνια μετά το λανσάρισμά του στην αγορά, καθορίζοντας ουσιαστικά τον ρου μίας διαρκώς αναπτυσσόμενης κατηγορίας, αυτής των SUV, το Nissan Qashqai ανανεώνεται αισθητικά και όχι μόνο, για να αντιμετωπίσει τον επίσης διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Το οδηγούμε και αναφέρουμε!



Λίγα μοντέλα έχουν καθορίσει σε τέτοιο βαθμό segments. Και παγκοσμίως όπου το Qashqai μετράει ήδη 2.3 εκατομμύρια και βάλε πωλήσεις αλλά και στην Ελλάδα που αποτελεί σταθερά το «γερό χαρτί» της αντιπροσωπείας της Nissan. Όμως σημασία δεν έχει μόνο το να φτάνεις στην κορυφή αλλά κυρίως, να μπορείς να διατηρηθείς σε υψηλό επίπεδο. Και σε αυτό στοχεύει η ιαπωνική μάρκα με την ανανέωση ουσίας στο μοντέλο της.



Λίγα 24ωρα λοιπόν μετά την επίσημη παρουσίαση του στην Ελλάδα, είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον 1500άρη DCi κινητήρα, στο επίπεδο εξοπλισμού Acenta. Τον γνωστό κινητήρα μιας και οι αλλαγές δεν επεκτείνονται στα κινητήρια σύνολα, αφορούν στον εξωτερικό και τον εσωτερικό σχεδιασμό καθώς και σε αθέατα μέρη. Από εμφάνιση λοιπόν, μπορεί η Nissan να μην «πείραξε» το σχεδιαστικό DNA του Qashqai, του έδωσε όμως συγκεκριμένες πινελιές που το κάνουν πιο μοντέρνο, πιο καλαίσθητο. Όπως με δύο λέξεις το περιγράφουν οι Ιάπωνες: «Premium Dynamic».



Αντί καταγραφής, θα σας μεταφέρω το διάλογο που είχα το προηγούμενο βράδυ με τη γυναίκα μου, πηγαίνοντας προς το σταθμευμένο όχημα δοκιμής και έχοντας μόλις ξεκλειδώσει δίνοντας ζωή στα φωτιστικά σώματα με την υπογραφή boomerang:
– Πολύ όμορφο το έκαναν μπροστά…
– Γιατί το λες έτσι; Και πριν πολύ όμορφο αυτοκίνητο ήταν!






Πήρα την απάντηση μου και δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω άλλωστε. Τι άλλαξε λοιπόν; Έχουμε ανασχεδιασμό της μάσκας σήμα κατατεθέν με V σχήμα («V-motion» όπως το έχει βαφτίσει η Nissan), των προφυλακτήρων αλλά και των φωτιστικών σωμάτων – τόσο εμπρός όσο και πίσω, που έχουν αποκτήσει μια ξεκάθαρη, πιο μοντέρνα αύρα. Ακόμα έχουμε ανασχεδιασμένο καπό, αεραγωγούς στο πρόσθιο μέρος ενώ το ορατό κομμάτι του μαύρου πλαστικού έχει γυαλιστερό φινίρισμα. Από εμφάνιση λοιπόν, η αλλαγή παίρνει πρόσημο θετικό.






Το ίδιο και στον εσωτερικό κόσμο όπου έχουμε επίσης ευδιάκριτες επεμβάσεις. Κάθεσαι στη θέση του οδηγού και έχεις μπροστά σου ένα εντελώς διαφορετικό τιμόνι. Με μικρότερης διαμέτρου κεντρικό πλαίσιο (κατά 17%) ώστε να έχει ο οδηγός καλύτερη ορατότητα στον πίνακα οργάνων, με μεγαλύτερη στεφάνη (κατά 3.5mm) και κυρίως, επίπεδο κάτω μέρος. Διαφοροποιήσεις συναντάμε ακόμα στον πίνακα οργάνων, τους αεραγωγούς, τις λαβές των θυρών και τα καθίσματα.







Οι χώροι και η άνεση αποτελούσαν ήδη ατού του Qashqai και σε αυτούς τους τομείς δεν άλλαξε κάτι. Ούτε στην ποιότητα υλικών και την πολύ καλή συναρμογή. Έχουμε όμως εξτραδάκια ανάλογα την έκδοση, όπως το ηχοσύστημα «πρώτης γραμμής» από τη Bose. Βάση στα επίπεδα εξοπλισμού αποτελεί η Energy που περιλαμβάνει ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, στο χρώμα του αμαξώματος και με ενσωματωμένα φλας, εξωτερικά χερούλια θυρών στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιομένο εξωτερικό πλαίσιο παραθύρων, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα αλλά και πίσω φως ομίχλης ίδιας τεχνολογίας, αεροτομή οροφής, cruise control, speed limiter, κεντρικό υποβραχιόνιο, λεβιέ ταχυτήτων με χρωμιομένο διάκοσμο, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας κιβωτίου, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλευρικούς/κουρτίνας, Hill Start Assist, σύστημα start-stop, δισκόφρενα εμπρός-πίσω, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Brake Limited Slip Differential, σύστημα ψηφιακού ραδιοφώνου DAB κ.α.






Στην έκδοση Acenta που αφορούσε στο όχημα δοκιμής, η Nissan προσφέρει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, εμπρός υποβραχιόνιο με συρτάρι, piano black διάκοσμο στις πόρτες και το ταμπλό, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, αυτόματο άνοιγμα εμπρός φώτων, εξωτερικούς καθρέφτες αυτόματα αναδιπλούμενους, προβολείς ομίχλης με χρωμιομένο διάκοσμο κ.α. Κι αν ανέβεις επίπεδα εξοπλισμού, στα N-Connecta, N-Connecta Look, Techna και το κορυφαίο Techna+, η ποιότητα και τα τεχνολογικά καλούδια πολλαπλασιάζονται. Από τα πρώτα λοιπόν επίπεδα εξοπλισμού, έχεις μία γεμάτη τεχνολογική φαρέτρα που εξασφαλίζει ευχάριστες και ασφαλείς μετακινήσεις, οι οποίες είναι και πλέον και πιο ήσυχες. Το διαπιστώσαμε στην πράξη όπου κινούμενοι σε εθνικό δίκτυο και πατώντας το γκάζι, η… ησυχία μας είχε ως αρωγούς τα νέα υλικά στις θύρες και στους θόλους των τροχών αλλά και τα παχύτερα κρύσταλλα.






Καλά όλα αυτά θα μας πείτε, αλλά στο δρόμο, πως πάει; Το Qashqai που είχαμε στα χέρια μας φορούσε τον γνωστό 1500άρη DCi απόδοσης 110 αλόγων, ένα σύνολο «τίμιο» και πρόθυμο να κινήσει ομαλά το μεγάλου όγκου SUV, συνεργαζόμενο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Εκεί διαφοροποιήσεις δεν έχουμε, υπάρχουν όμως αναβαθμίσεις που εντοπίζεις βγαίνοντας σε επαρχιακό δρόμο, ενδεχομένως πιέζοντας και λίγο περισσότερο το ιαπωνικό μοντέλο. Τι άλλαξε η Nissan; Μείωσε τη διαδρομή των ελατηρίων, επανατοποθέτησε τους αποσβεστήρες, τροποποίησε τα πλαστικά εξαρτήματα. Αύξησε το βαθμό ακαμψίας της αντιστρεπτικής δοκού και επενέβη και στο σύστημα Active Ride Control, επιδιώκοντας ακόμα πιο ομαλό πέρασμα από τις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Άλλαξε και το σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Active Return Control που χαρίζει περισσότερη ακρίβεια στο τιμόνι και καλύτερη επαναφορά. Όλα αυτά εξασφαλίζουν μικρότερες κλίσεις στις στροφές, πάτημα με περισσότερη αυτοπεποίθηση για τους ανήσυχους οδηγούς και βελτιωμένη ποιότητα κύλισης για τις απλές μετακινήσεις. Προσπαθήσαμε να αποκτήσουμε εικόνα και για τα δύο και επιβεβαιώνουμε πως οι μηχανικοί της Nissan κατάφεραν το δύσκολο έργο, του να κάνουν ένα ποιοτικό σε λειτουργία σύνολο, ακόμα καλύτερο.






Κι αυτό, σε συνδυασμό με τη φρέσκια εικόνα αλλά και τα γνωστά, σταθερά ατού που κάνουν το Qashqai να ξεχωρίζει, θα εξασφαλίζουν πως η επιτυχημένη πορεία του θα συνεχιστεί και στη δεύτερη δεκαετία ζωής του.




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 1461 cc
Ισχύς: 110 PS/4000 rpm
Ροπή: 26.5 kgm/1750-2500 rpm
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,9 sec
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 3,8 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 89.1 €
Βάρος: 1379 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.377/1.806/1.590 mm
Χώρος αποσκευών: 406 lt
Τιμή: από 19.190€ (μοντέλου δοκιμής 22.370€)















Πηγή: http://www.newsauto.gr

































« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια