ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Καταλήψεις σε αρκετά σχολεία της χώρας: Μια ετήσια υπόθεση εδώ και χρόνια...

Καταλήψεις σε αρκετά σχολεία της χώρας: Μια ετήσια υπόθεση εδώ και χρόνια...



Όσα χρόνια και να πέρασαν η ίδια ιστορία..


Εχετε αναρωτηθεί γιατί υφίσταται αυτό το ασταμάτητο φαινόμενο στην Ελλάδα; Και γιατί δεν βρέθηκε ποτέ τρόπος μέχρι και σήμερα να διακοπεί;


Από προσωπικής εμπειρίας θυμάμαι να κλείνουν τα σχολεία για μεγάλα χρονικά διαστήματα κάθε χρόνο κυρίως για λόγους αλλαγής στο εκπαιδευτικό-εξεταστικό σύστημα καθώς και για λόγους έλλειψης υποδομών και χρηματοδότησης.


Η αλήθεια είναι πως όλα αυτά είναι η αφορμή. Τα πραγματικά αίτια είναι πως αυτή η κατάσταση αφού παγιώθηκε κατά κάποιο τρόπο έγινε θεσμός. Προφανώς ,το ελληνικό σχολείο αντιμετωπίζει πάρα πολλά προβλήματα ιδίως τώρα στα χρόνια της κρίσης. Όμως αδιαμφισβήτητα και παλιότερα που τρόπον τινά τα πράγματα ήταν καλύτερα το φαινόμενο των καταλήψεων ήταν υπαρκτό.


Ποιος δεν θυμάται το ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΣΙΜΕ προς τον τότε υπουργό παιδείας. Το ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ κλπ.


Βέβαια καμία κατάληψη και κανένα μαθητικό κίνημα δεν ανέτρεψε νομοσχέδιο ή νόμο πλαίσιο!


Αντιθέτως, χάθηκαν διδακτικές ώρες και χρόνος αλλά και καταστροφές δημόσιας περιουσίας προξενήθηκαν στα σχολεία.


Οι περισσότεροι μαθητές ευχαριστημένοι διότι έτσι υπήρχε χρόνος για φροντιστήρια, διάβασμα και ξεκούραση αφού η διδασκαλία στο δημόσιο σχολείο έχει απαξιωθεί.


Τα βαθύτερα αίτια όλης αυτής της κατάστασης είναι άλλα. Συνήθως οι καταλήψεις είναι υποκινούμενες όχι γιατί κάποιοι θέλουν το καλό των μαθητών αλλά γιατί υφίστανται συμφέροντα ή αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης!


Τα ΜΜΕ Παίζουν διαρκώς όλο αυτό το φαινόμενο υποστηριζόμενο και από κομματικούς συνδυασμούς και δεν ασχολείται ο κόσμος με κάτι άλλο, ενώ ψηφίζονται νόμοι εν αγνοία του.


Ας φύγουμε από το πολιτικό κομμάτι και ας επανέλθουμε στο κατεξοχήν εκπαιδευτικό. Η δημόσια παιδεία έχει καταρρεύσει ολοσχερώς παρά τις φιλότιμες προσπάθειες όπου μια μερίδα εκπαιδευτικών καταβάλλει ακόμη.


Άλλωστε ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη λέει ο σοφός λαός. Καταστροφές και βανδαλισμοί συμβαίνουν και όχι απαραίτητα από τους ίδιους τους μαθητές αλλά από εξωσχολικούς που εμπλέκονται.


Συνοψίζοντας , ο μαθητικός κόσμος πρέπει να συνειδητοποιήσει πως τα προβλήματα στην εκπαίδευση δεν λύνονται με καταστροφές και καταλήψεις αλλά με θέληση και διάλογο όσο δύσκολο και να είναι αυτό στις μέρες μας αφού η χρηματοδότηση αλλά και η πολιτική βούληση είναι ανύπαρκτες.


Εδώ λοιπόν σημαίνουσα θέση κατέχει ο ρόλος του εκπαιδευτικού!


Η εξήγηση:


ΤΟ ΖΗΝ ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΥ ΖΗΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΑΣ!
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 






Γράφει για την larisacitynews.gr
Μένια Τζιοβάρα 
Πολιτική Επιστήμονας Νομικής Αθηνών





« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια