ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Ανακατασκευή της οδού Ηπείρου στη Λάρισα - Πόσο θα κρατήσουν τα έργα;

Ανακατασκευή της οδού Ηπείρου στη Λάρισα - Πόσο θα κρατήσουν τα έργα;



Η ανακατασκευή της οδού Ηπείρου, προβλέπει νέα και κυρίως… προσπελάσιμα πεζοδρόμια για τους συμπολίτες.


Πρόκειται για ένα «διπλό» έργο που θα ξεκινήσει με την αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης της ΔΕΥΑΛ και θα ολοκληρωθεί με την ανακατασκευή της οδού Ηπείρου στο μεγαλύτερο μέρος της, από την οδό Ανθίμου Γαζή στο Κέντρο έως την οδό Ναυαρίνου στη συνοικία του Αγ. Κωνσταντίνου.


Ένα από τα έργα μέσω των οποίων η ΔΕΥΑΛ, μετά τις συνοικίες, αντικαθιστά το παλαιό με νέο δίκτυο ύδρευσης και στο κέντρο της Λάρισας ενώ παράλληλα, θα εξελίσσεται -σταδιακά- το έργο της ανακατασκευής της οδού με νέα πεζοδρόμια, νέο φωτισμό και φύτευση, ασφαλτόστρωση κ.λπ.


Η ανακατασκευή της οδού Ηπείρου αποτελεί ένα από τα χρηματοδοτούμενα από ιδίους πόρους έργα του Δήμου Λαρισαίων που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών. Οι ασυντήρητοι, επί πολλά χρόνια, δρόμοι όπως και τα εγκαταλελειμμένα πεζοδρόμια έχουν στην κυριολεξία εξελιχθεί σε πραγματικές παγίδες για οδηγούς και πεζούς.


Η ανακατασκευή της οδού Ηπείρου είναι ενταγμένη στο πλαίσιο τέτοιων έργων (θα ακολουθήσει η οδός Μανδηλαρά) ενώ ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν έργα σε δρόμους που έχουν ενταχθεί στη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη.


Σε αυτά τα έργα, θα προηγηθεί – για αυτονόητους λόγους – η αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης από τη ΔΕΥΑΛ, όπως συνέβη ήδη και με την οδό Μεγ. Αλεξάνδρου. Με τη ΔΕΥΑΛ, μετά τις συνοικίες, να αντικαθιστά με σύγχρονο το παλαιό δίκτυο ύδρευσης και στο Κέντρο της Λάρισας.


Η προβλεπόμενη βέβαια κατάργηση των θέσεων στάθμευσης (από τη μία πλευρά της οδού Ηπείρου) προκειμένου να διαπλατυνθούν τα σημερινά πεζοδρόμια θα καταστήσει δυσεύρετες τις θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους του Κέντρου, με αφορμή όχι τόσο την πυκνή δόμηση όσο από το γεγονός ότι στις παλαιότερες πολυκατοικίες δεν είχαν προβλεφθεί χώροι στάθμευσης.


Με βάση τον σημερινό σχεδιασμό, το έργο θα ξεκινήσει στις αρχές Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί περίπου σε 9 μήνες, οπότε οι συμπολίτες θα πρέπει να οπλισθούν με υπομονή καθώς πρόκειται για μια κεντρική οδό με έντονο κυκλοφοριακό φόρτο. Για τον ίδιο λόγο άλλωστε έχει προβλεφθεί η υλοποίηση του έργου σε 7 συνολικά φάσεις.



ΦΑΣΕΙΣ

Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε 7 φάσεις (τμήματα ανά οικοδομικά τετράγωνα) προκειμένου να μετριασθούν οι επιπτώσεις στην καθημερινότητα των συμπολιτών. Τα έργα ύδρευσης θα ξεκινήσουν στις αρχές Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν σε 4 μήνες περίπου.


Αντίθετα τα έργα ανακατασκευής θα διαρκέσουν περί τους 9 μήνες. Ο σχεδιασμός θέλει την έναρξη των έργων στις αρχές Ιανουαρίου με την προϋπόθεση, μετά τη σημερινή έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων από το Δημοτικό Συμβούλιο, το ίδιο να πράξει και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας που θα κληθεί να εγκρίνει την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας.


Η πρώτη φάση των έργων στην οδό Ηπείρου αφορά στο τμήμα από την οδό Ανθίμου Γαζή έως την οδό Παπαναστασίου και στις ρυθμίσεις προβλέπεται ολικός αποκλεισμός της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα. Προβλέπεται επίσης η παράκαμψη της κυκλοφορίας των οχημάτων και των λεωφορείων της αστικής συγκοινωνίας, μέσω της οδού Αγίου Νικολάου (διαδρομή: Ηπείρου - Ανθίμου Γαζή - Αγίου Νικολάου - Παπαναστασίου - Ηπείρου).


Την απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης στη δεξιά πλευρά της οδού Αγίου Νικολάου σύμφωνα με την κίνηση των οχημάτων από την οδό Ανθίμου Γαζή προς την οδό Παπαναστασίου.


Η δεύτερη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό Παπαναστασίου έως την οδό Ηλιοδώρου - Ρούσβελτ και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στα τμήματα της οδού Ηπείρου από την οδό Παπαναστασίου έως την οδό Ηλιοδώρου - Ρούσβελτ και από την αρχή της νησίδας έως την οδό Παπαναστασίου.


Η τρίτη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό Ηλιοδώρου - Ρουσβέλτ έως την οδό Παναγούλη και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα. Η τέταρτη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό Παναγούλη έως την οδό 28ης Οκτωβρίου και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα.


Η πέμπτη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό 28ης Οκτωβρίου έως την οδό Μιαούλη και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα. Η έκτη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό Μιαούλη έως την οδό Υψηλάντου και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα. Τέλος η έβδομη φάση αφορά στο τμήμα από την οδό Υψηλάντου έως την οδό Ναυαρίνου και προβλέπει τον ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας οχημάτων στο ίδιο τμήμα.


* Να διευκρινισθεί πως στη μελέτη γίνεται αναλυτική περιγραφή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (αντιδρόμηση τμημάτων, απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης, παράκαμψη της κυκλοφορίας κ.λπ.) για όλες τις φάσεις του έργου.



Η διάρκεια των έργων εκτιμάται για την 1η φάση 40 ημέρες, για τη 2η φάση 40 ημέρες, για την 3η φάση 40 ημέρες, για την 4η φάση 35 ημέρες, για την 5η φάση 35 ημέρες, για την 6η φάση 30 ημέρες και τέλος, για την 7η φάση 25 ημέρες.






Πηγή: www.eleftheria.gr






« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια