ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Η εγγονή του "τέως" Μαρία-Ολυμπία κατακτά τον χώρο της μοδας ως business woman! (ΦΩΤΟ)



Η 22χρονη εγγονή του Κωνσταντίνου σχεδιάζει capsule collection για γνωστό ισπανικό shoe brand ως «Olympia of Greece», ενώ έχει πλέον καθιερωθεί στη διεθνή fashion κοινότητα ως το απόλυτο it girl, μια ισχυρή influencer που αξιώνει ανάλογες αμοιβές

Είναι η πρώτη φορά που μέλος βασιλικής οικογένειας -ή έστω πρώην βασιλικής οικογένειας- εισέρχεται στον χώρο της μόδας με τέτοια ορμή και κασέ που κινείται σε τιμές Μυκόνου. Ο λόγος για τη Μαρία-Ολυμπία, η οποία αφού έκανε το ντεμπούτο της στα κοσμικά σαλόνια Ευρώπης και Αμερικής και μετατράπηκε σε... θαμώνα των ντεφιλέ υψηλής και μη ραπτικής, αποφάσισε να κάνει το χόμπι της επάγγελμα και να ανέβει η ίδια στις πασαρέλες. 

Από την αρχή του χρόνου η εγγονή του άλλοτε βασιλιά της Ελλάδας Κωνσταντίνου έχει συνδεθεί με τη γνωστή ισπανική εταιρεία Pretty Ballerinas όχι μόνο ως ambassador της αλλά και ως σχεδιάστρια. Η συλλογή της ονομάζεται «Οlympia of Greece x Pretty Ballerinas» και περιλαμβάνει από εντυπωσιακά σανδάλια τύπου Hermes μέχρι σικάτες μπαλαρίνες που αποπνέουν έναν αέρα Chanel. Η συγκεκριμένη συνεργασία εκτόξευσε την ήδη δυνατή μετοχή της στο χρηματιστήριο της μόδας στα ουράνια, καθώς το συγκεκριμένο shoe brand είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές ανάμεσα στους celebrities, όπως η Κέιτ Μος και η Αντζελίνα Τζολί, ενώ πέρυσι είχε «δανειστεί» το glamour της Ολίβια Παλέρμο, η οποία πρωταγωνιστούσε στην καλοκαιρινή καμπάνια του. 

Την άνεση και τη φινέτσα των flats της εταιρείας όμως φαίνεται ότι προτιμά και η βασίλισσα Λετίθια της Ισπανίας. Τι κι αν η τελευταία είναι εν ενεργεία βασίλισσα; Η ελληνικής καταγωγής Μαρία-Ολυμπία κατάφερε να της «κλέψει» το στέμμα. Αν αναλογιστούμε ότι το πρόσωπο και οι δημιουργίες της βρίσκονται πια στο μεγαλύτερα περιοδικά και sites μόδας του κόσμου ενώ Α-class έντυπα που παρακολουθούν το διεθνές jet set, όπως το βρετανικό «Tatler», ετοιμάζουν εκτενή δημοσιεύματα, δεν πρόκειται για υπερβολή.



Η Μαρία-Ολυμπία φωτογραφίζεται με έμφυτη αυτοπεποίθηση στους δρόμους της Νέας Υόρκης με αθλητικό outfit και girly sneakers, πείθοντας τη διεθνή κοινότητα ότι με περίπου 170.000 followers στα social media και εκατομμύρια θεατές στο YouTube που την παρακολουθούν να προωθεί ρούχα και παπούτσια ο τίτλος του απόλυτου it girl της ανήκει δικαιωματικά. Η γαλαζοαίματη γόνος, δε, έχει την ικανότητα να σκηνοθετεί τις φωτογραφίες της με τέτοια μαεστρία ώστε μέσα σε λίγες ώρες γίνονται viral, κάνοντας τους οίκους να κονταροχτυπιούνται για το ποιος θα τη βάλει κάτω από την ομπρέλα του δικού του brand. Σε κάθε συνεργασία τα χρήματα είναι πάντα πολλά. Μάλιστα όπως υποστηρίζουν κάποιοι, ένα συμβόλαιο μπορεί να της αποφέρει ακόμα και 200.000 με 300.000 ευρώ. Ποσό διόλου ευκαταφρόνητο.

Βάζοντας τιμή στο οικόσημο

Η Μαρία-Ολυμπία, κόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ, διαθέτει βασιλικό «πεντιγκρί» και αριστοκρατική καταγωγή. Γεννημένη στις 25 Ιουλίου του 1996 στη Νέα Υόρκη, ακριβώς έναν χρόνο μετά τον γάμο των γονιών της, βαπτίστηκε στο Λονδίνο από τον διάδοχο του βρετανικού θρόνου Κάρολο, γεγονός που αναμφισβήτητα προσθέτει πόντους στην πριγκιποσύνη της και κάνει το branding της ακόμα πιο δελεαστικό στους διάφορους οίκους μόδας, που φιλοδοξούν με τις δημιουργίες τους να κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει βασίλισσα. Από μικρή κινείται στα μεγάλα κοσμικά σαλόνια κάνοντας μια ζωή διόλου συνηθισμένη, αλλά ούτε και ήσυχη. 

Οι φίλες της είναι μέλη διάσημων οικογενειών, όπως η Μία Ρότσιλντ της γνωστής οικογενείας των τραπεζιτών, η Κίρα Κένεντι και η Ταλίτα Φον Φίρστενμπεργκ. Κορίτσια τα οποία, όπως και αυτή, ζουν σε μυθικές επαύλεις, αποφοίτησαν από τα καλύτερα κολέγια και διαθέτουν μαύρες no limited πιστωτικές κάρτες. Ο billionaire παππούς της από την πλευρά της μητέρας της, ο βασιλιάς των Duty Free Ρόμπερτ Γουόρεν Μίλερ, φρόντισε να της περάσει από πολύ νωρίς το μήνυμα ότι τα όνειρα για τη συγκεκριμένη οικογένεια δεν έχουν όρια. Κυκλοφορεί ακόμη και τον χειμώνα με ηλιοκαμένη όψη, καθώς κάθε Χριστούγεννα περνά λίγες μέρες στο εξοχικό της οικογένειας στις Μπαχάμες, ενώ ασχολείται και με τα άλογα στην κυνηγητική φάρμα που διατηρούν οι Μίλερ στα περίχωρα της βρετανικής πρωτεύουσας. Αν τη ρωτήσεις ποιο είναι το μουσικό της ίνδαλμα, χωρίς δυσκολία θα απαντήσει: «Μα φυσικά η Μαντόνα, η οποία ξέρει από μουσική και αγαπά τη μόδα του Γκοτιέ».



Οταν πριν από τρία χρόνια πόζαρε μαζί με τη μητέρα της για το περιοδικό «Vanity Fair» η Ευρώπη έκανε λόγο για το νέο fashion icon. Και δεν διαψεύστηκε. Αμέσως μετά φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του βρετανικού «Tatler», αποδεικνύοντας ότι η νεαρή και ατίθαση πριγκίπισσα έχει αυτό το κάτι που τα media πάντοτε χαίρονται να ανακαλύπτουν. Στην περίπτωσή της αυτό είναι ένας πριγκιπικός τίτλος. 

Το ντεμπούτο της στον χώρο του μόντελινγκ το έκανε χάρη στη μητέρα της Μαρί-Σαντάλ, που είναι μια επιτυχημένη σχεδιάστρια παιδικών ρούχων. Παιδί ακόμη, η Μαρία-Ολυμπία έκανε νάζια ποζάροντας ως μοντέλο της Marie Chantal Collection στον φακό του Μάριο Τεστίνο. Πριν από τρία χρόνια ο Valentino, φίλος της μητέρας της, την είχε στη front row στις επιδείξεις του, κάνοντας τους φωτογράφους να ζουμάρουν πάνω της. Εκτοτε οι κοσμικές στήλες φιλοξενούν μόνιμα το πρόσωπό της, το οποίο μάγεψε το δίδυμο Dolce & Gabbana, που της έκανε πρόταση να περπατήσει για πρώτη φορά σε πασαρέλα, κάτι που αποδείχτηκε καλή πηγή εισοδήματος. Οταν κάποιους μήνες αργότερα ο οίκος την ξαναζήτησε, γνωρίζοντας ότι η εικόνα της πουλά, χειρίστηκε το θέμα με μεγαλύτερο επαγγελματισμό, ζητώντας μεγαλύτερες αμοιβές. 

Αλλωστε, όταν είσαι πιο «επώνυμη» από την πασαρέλα, μέχρι κάποιον βαθμό είναι και αναμενόμενο. Κάπως έτσι η Μαρία-Ολυμπία άρχισε να έχει εισοδήματα αντάξια της οικογένειάς της. Ακολούθησε η συνεργασία με τον οίκο Dior, ο οποίος, αναγνωρίζοντας τη δύναμή της ως influencer, την επέλεξε για να προμοτάρει εμμέσως τις τσάντες του με ένα fashion deal «νέας γενιάς», ενώ κλείνει συμβόλαια και δουλειές, για τις οποίες διεθνούς φήμης μοντέλα πασχίζουν, χωρίς καν να το προσπαθήσει. Η Μαρία-Ολυμπία αποτελεί τη ζωντανή απόδειξη ότι μια γαλαζοαίματη μπορεί να φτάσει σε ζήτηση και απολαβές τα νούμερα ενός top model όπως η Κένταλ Τζένερ. Στην αριστοκρατική αύρα της βρήκε την ιδανική ambassador και ο οίκος Michael Kors για τη νεανική του σειρά και, κυρίως, τα αξεσουάρ του. Η συμφωνία τους προέβλεπε ότι για έναν χρόνο η εγγονή του τέως βασιλιά της Ελλάδας Κωνσταντίνου θα φωτογραφίζεται άλλοτε φορώντας γυαλιά του οίκου και άλλοτε κρατώντας τσάντες του. Η εμφάνισή της στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης έκανε σαφές σε όλους ότι η Μαρία-Ολυμπία λανσάρει ένα δικό της στυλ, το οποίο η παγκόσμια κοινότητα της μόδας χαρακτήρισε «χαλαρό πριγκιπικό», μακριά από πρωτόκολλα και αυστηρούς κανόνες. 



Περπατά πλέον με άνεση φτασμένου μοντέλου στις διεθνείς πασαρέλες, ενώ γνωρίζει ότι διαθέτει έναν συνδυασμό «όπλων» που αν τα διαχειριστεί σωστά, μπορούν να την ανεβάσουν και να τη διατηρήσουν στο βάθρο του νικητή στον αμείλικτο χώρο της μόδας για πολλά χρόνια: ένα οικόσημο, έναν δισεκατομμυριούχο παππού με οξύ επιχειρηματικό πνεύμα και έναν κοινωνικό κύκλο που αποτελεί τη wish list πελατών κάθε οίκου. Ανθρωπος από τον χώρο της μόδας που γνωρίζει την οικογένειά της τονίζει στο «Gala»: «Η Ελλάδα θα αργήσει πολύ να ταυτιστεί με τις επαγγελματικές δραστηριότητές της. Οι αμοιβές της είναι τόσο υψηλές που δύσκολα μπορεί κάποιος να τη φέρει ως guest ή να κάνει συνεργασία μαζί της. Μιλάμε για κόστη μυθικά, που ξεπερνούν κατά πολύ τις περιορισμένες αυτή τη στιγμή δυνατότητες στην Ελλάδα της κρίσης. Είναι σαν να σκέφτεται κάποιος να κλείσει συνεργασία με τις αδελφές Χαντίντ».



Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε πρόσβαση στα προϊόντα που λανσάρει, όπως την κολεξιόν υποδημάτων Pretty Ballerinas, αλλά και τα γυαλιά και τα αξεσουάρ της ίδιας εταιρείας. Η παρουσίαση της συλλογής θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουνίου στην boutique Digalakis στην Κηφισιά, χωρίς ωστόσο η ίδια να δώσει το «παρών», όπως φαίνεται μέχρι στιγμής. Εννοείται βεβαίως ότι επίσημη αιτία για την απουσία της θα είναι το passepartout «ανειλημμένες υποχρεώσεις» και όχι το δυσθεώρητο ύψος της αμοιβής της. Η Ελλάδα για τη Μαρία-Ολυμπία είναι συνδεδεμένη κυρίως με το Πόρτο Χέλι και τις διακοπές της σε υπερπολυτελή καταλύματα όπως το «Αmanzoe». Και ας επιμένει να αυτοπροσδιορίζεται -έστω για τις ανάγκες μιας καμπάνιας- ως «Ολυμπία της Ελλάδος» .

[ads-post]

Γοβάκια για Πριγκίπισσες

Τα κομμάτια της συλλογής «Οlympia of Greece x Pretty Ballerinas» 

Spring/Summer 2019 έχουν ήδη γίνει ανάρπαστα παρά το γεγονός ότι οι τιμές τους ξεκινούν από τα 146 ευρώ. Πριν από κάποιους μήνες το γνωστό ισπανικό brand Pretty Ballerinas δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την Ολυμπία της Ελλάδος. Εκείνη θα είναι το πρόσωπο για τις κολεξιόν του 2019. Πρόκειται για μια πριγκιπική προσέγγιση που κυμαίνεται μεταξύ ενός elegant navy και ενός λευκού outfit. Η συμφωνία κλείστηκε τον Ιανουάριο, λίγες μέρες μετά την προσέγγισή μας. Είμαστε βέβαιοι ότι τόσο οι φαν μας όσο και οι φαν της θα λατρέψουν τις δημιουργίες της». Οπως υποστηρίζει μάλιστα 
η Ούρσουλα Μασκαρό, ιδιοκτήτρια και διευθύντρια Δημιουργικού των Pretty Ballerinas, «διαθέτει μια τόσο φυσική και όμορφη εικόνα που θα αποτελέσει, αναμφισβήτητα, σημαντική παρουσία στον χώρο της μόδας για τα επόμενα χρόνια».



Περίζητη η παρουσία της στα front rows κορυφαίων διεθνών οίκων µόδας




Ο Michael Kors βρήκε την ιδανική ambassador στο πρόσωπο της Μαρίας-Ολυμπίας κι εκείνη εξασφάλισε ένα ακόμα χρυσό συμβόλαιο στην αξιοθαύμαστη καριέρα της


Η Μαρία-Ολυµπία λανσάρει το δικό της «χαλαρό πριγκιπικό» στυλ


Επίσημη οικογενειακή εμφάνιση στο πλευρό του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ









Πηγή: www.protothema.gr







« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια