Διάθεση να ρίξει του τόνους και να κλείσει το θέμα της διαρροής της κατάθεσης των 75.000 ευρώ που έγινε από τον Ολυμπιακό στον λογαριασμό όψεως που διατηρεί η ΠΑΕ ΑΕΛ στην τράπεζα Θεσσαλίας, επιχειρεί η συνεταιριστική τράπεζα απαντώντας στην ανακοίνωση της ΑΕΛ. Σε εκείνη την ανακοίνωση η Λαρισινή ΠΑΕ έθετε ως προϋπόθεση την συνέχιση της συνεργασίας με την τράπεζα την μη δίωξη του διευθυντή καταστήματος της τράπεζας ο οποίος θεωρήθηκε υπεύθυνος για όσα βγήκαν προς τα έξω. Για το συγκεκριμένο θέμα η ανακοίνωση της τράπεζας δεν κάνει καμία αναφορά και το προσπερνά παραπέμποντας γενικόλογα σε θέματα κανονισμών εσωτερικής λειτουργίας, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά όσα ισχυρίζεται η ΠΑΕ ΑΕΛ δηλαδή ο Κούγιας.
Η ανακοίνωση της τράπεζας
«Η Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας θεωρεί θετικό στοιχείο που η ΠΑΕ ΑΕΛ αναγνωρίζει το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει η Τράπεζα στη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και νοικοκυριών της Θεσσαλίας και δηλώνει ότι η λειτουργία και η διοίκησή της διέπονται από τις αρχές της εταιρικής διακυβέρνησης και τους εσωτερικούς κανονισμούς και δεν τίθενται σε δημόσια διαβούλευση. Αυτά και δεν θα επανέλθουμε».



Follow on Instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου