ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Άλλος ένας κυκλικός κόμβος ετοιμάζεται στη Λάρισα

Άλλος ένας κυκλικός κόμβος ετοιμάζεται στη Λάρισα


Ο κυκλικός κόμβος στην περιφερειακή οδό Λάρισας – Τρικάλων βοηθά στην είσοδο και έξοδο από το AEL FC ARENA, αλλά λύνει και το πρόβλημα προσβασιμότητας του Διαχρονικού Μουσείου


Στην τελική ευθεία μπαίνει η κατασκευή του κόμβου στον περιφερειακό Λάρισας – Τρικάλων καθώς έχει εκκινήσει το έργο προϋπολογισμού 810.000 ευρώ. Το έργο κατασκευάζεται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και θα διευκολύνει την κυκλοφορία καθώς μετατρέπει την περιφερειακή οδό Λάρισας – Τρικάλων, στο σημείο αυτό, σε έναν ασφαλή δρόμο.




Η εργολαβία αφορά την κατασκευή κυκλικού κόμβου στη συμβολής της Νότιας Περιφερειακής Οδού (Περιφερειακή Οδός Λάρισας – Τρικάλων) με την οδό Αστερίου Καντώνια, ο οποίος οδηγεί στους χώρους στάθμευσης του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου της ΑΕΛ, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας και στην Επαρχιακή Οδό 28 Λάρισας – Καρδίτσας.


Η κατασκευή του νέου κόμβου επιλύει τα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του γηπέδου AEL FC ARENA, στο οποίο αγωνίζεται η ΑΕΛ, και του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας. Παράλληλα συνδέεται άμεσα η Περιφερειακή Οδός Λάρισας – Τρικάλων με την Επαρχιακή Οδό Λάρισας – Καρδίτσας και λύνεται το πρόβλημα εισόδου – εξόδου προς το Διαχρονικό Μουσείο.




[ads-post]



Τί εργασίες προβλέπονται να γίνουν στον νέο κόμβο

Η κατασκευή του βγάζει από την απομόνωση το Διαχρονικό και βοηθά σημαντικά την πρόσβαση των επισκεπτών στο Μουσείο.




Oι πρώτες εργασίες στο δρόμο που οδηγεί στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

Οι εργασίες που θα γίνουν συνίστανται σε:


α) κατασκευή κυκλικού κόμβου διαμέτρου 55 μέτρων (πράσινο διαμέτρου 30 μ., πεζοδρόμιο από κυβόλιθους – βατό κράσπεδο πλάτους 2,5 μ. περιμετρικά του πρασίνου και οδόστρωμα κυκλοφορίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 5 μ. έκαστη) σύμφωνα με την οριζοντιογραφία και μηκοτομή της οδού. Περιμετρικά του κόμβου θα κατασκευαστεί πεζοδρόμιο πλάτους 1,50 μ. ενώ ο κόμβος θα έχει τρεις σηματοδοτούμενες διαβάσεις πεζών.


β) αναπροσαρμογή των εισόδων – εξόδων στον κόμβο και συγκεκριμένα:


i) Περιφερειακή οδός ανατολικά του κόμβου

Κατασκευάζεται κεντρική πλακοστρωμένη νησίδα διαχωρισμού των ρευμάτων κυκλοφορίας ώστε να επιβραδύνεται η ταχύτητα των οχημάτων που εισέρχονται στον κόμβο (ρεύμα προς Τρίκαλα) με προσαρμογή των διαστάσεων της υφιστάμενης οδού στην νέα οριζοντιογραφία και μηκοτομή.


ii) Περιφερειακή οδός δυτικά του κόμβου

Κατασκευάζεται κεντρική πλακοστρωμένη νησίδα διαχωρισμού των ρευμάτων κυκλοφορίας, λωρίδα εξόδου από το Διαχρονικό Μουσείο και επενδεδυμένη τριγωνική τάφρος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα


iii) Οδός Καντώνια

Καταργούνται οι υφιστάμενες πλευρικές τριγωνικές νησίδες διαχωρισμού των ρευμάτων κυκλοφορίας και η κεντρική νησίδα προσαρμόζεται στην νέα οριζοντιογραφία. Η υφιστάμενη κεντρική νησίδα πλακοστρώνεται


γ) προεκτείνεται η οδός που οδηγεί στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας μέσω της οδού Καντώνια και στο χώρο του μουσείου διαμορφώνεται χώρος αναστροφής και χώρος στάθμευσης λεωφορείων. Παράλληλα διαμορφώνεται και η έξοδος του Διαχρονικού Μουσείου στην Περιφερειακή Οδό.


Είναι δεδομένο ότι μετά την ολοκλήρωσή του βοηθά σημαντικά του υπαλλήλους της Εφορείας Αρχαιοτήτων, το προσωπικό του μουσείου αλλά και τους επισκέπτες. Προγραμματίζεται τα λεωφορεία να σταματούν κοντά στην είσοδο του μουσείου βοηθώντας σημαντικά στην πρόσβαση.


Για την νέα κατάσταση που θα υπάρξει μετά την ολοκλήρωση του έργου μίλησε στη Larissanet η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας κα Σταυρούλα Σδριόλια. «Γίνεται πλέον η πρόσβαση όλων των επισκεπτών με ασφάλεια καθώς θα μπορεί και το λεωφορείο του ΚΤΕΛ μα μπει στο χώρο του Μουσείου, όπως και τα τουριστικά λεωφορεία να αφήνουν κοντά τους επισκέπτες και να σταθμεύει στο πάρκινγκ του Διαχρονικού. Η νέα κατάσταση θα βοηθήσει σημαντικά το Μουσείο», επεσήμανε η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων.


Μάλιστα ζητάει να γίνει και ασφαλτόστρωση στο δίκτυο χωματόδρομων, που υπάρχει στον περιβάλλοντα χώρο του Μουσείου, ώστε ο κάθε επισκέπτης να φτάνει με ασφάλεια και να σταθμεύει στο πάρκινγκ που βρίσκεται πίσω την είσοδο του Μουσείου.




Πηγή: www.larissanet.gr (Πάνος Γαρουφαλιάς)




« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια