ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Το φαινόμενο Κάιλι Τζένερ - Πώς η μικρότερη των Καρντάσιαν αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία μόδας

Το φαινόμενο Κάιλι Τζένερ - Πώς η μικρότερη των Καρντάσιαν αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία μόδας


Η Τζένερ αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία ομορφιάς - Οι παραδοσιακοί οίκοι βλέπουν τους influencers ως φιλί της ζωής σε "κουρασμένες" μάρκες


Ο αμερικανικός όμιλος εταιρειών Coty Inc. που πωλεί προϊόντα ομορφιάς και ελέγχεται από την οικογένεια του Γερμανού δισεκατομμυριούχου Ρέιμαν, συμφώνησε να πληρώσει 600 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία καλλυντικών που ίδρυσε η Κάιλι Τζένερ, το νεότερο μέλος της οικογένειας Καρντάσιαν- Τζένερ. Η συμφωνία, με την οποία η Coty θα αποκτήσει μερίδιο 51%, αποτιμά την επιχείρηση Kylie Cosmetics της Τζένερ σε περίπου 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, καθόλου κακή αποτίμηση για τη σειρά των λίπστικ που δημιούργησε το γνωστό αστέρι των τηλεοπτικών εκπομπών ριάλιτι, όταν ακόμα ήταν στην εφηβεία.

Μπορείτε να γίνει σαφές τώρα, για ποιους λόγους η Coty πληρώνει για ένα κομμάτι του κύκλου εργασιών της «Konsumer». Η Τζένερ, με 270 εκατομμύρια οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκεται στην πρωτοπορία της βιομηχανίας ομορφιάς που αποτελεί την influencer των διασημοτήτων, όταν οι ιδρυτές των εταιρειών «δεσμεύουν» τους φίλους τους μέσω του Instagram και του YouTube και τους μετατρέπουν σε πελάτες.

Η Τζένερ – παράλληλα με άλλα νέα αστέρια των μέσων ενημέρωσης, όπως η ποπ τραγουδίστρια Ριάνα, η οποία συνεργάζεται με την LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE και την καλλιτέχνιδα του μακιγιάζ Χούντα Κατάν, αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία ομορφιάς. Οι παραδοσιακοί οίκοι καλλυντικών πρέπει να βρουν τρόπους να διατηρήσουν τα μεγέθη τους. Η μαζική αγορά προϊόντων ομορφιάς, στην οποία η Coty έχει μάρκες όπως το CoverGirl και το MaxFactor, έχει χτυπήσει σκληρά από τον ανταγωνισμό των διασημοτήτων.



Το deal με την Coty αποτιμά την Kylie Cosmetics 6,7 φορές υψηλότερα από τα έσοδα της των τελευταίων 12 μηνών. Αυτό συγκρίνεται με το κατά 3,6 φορές μεγαλύτερο ποσό που καταβάλλεται από τους εταίρους της EQT της Σουηδίας για την Nestle Skin Health, μια εταιρεία τροφοδοσίας για μια ελαφρώς μεγαλύτερη ηλικιακά ομάδα πληθυσμού.

Η εταιρεία της Τζένερ πωλεί μόνο προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης επιδερμίδας. Η Coty θα διαθέτει επίσης αρώματα και προϊόντα μανικιούρ. Εάν η μητρική εταιρεία μπορεί να διευρύνει την απήχηση της Κάιλι σε όλα, από τις ψεύτικες βλεφαρίδες έως το τζελ βερνικιού νυχιών και να τα διακινεί μέσω του παγκόσμιου δικτύου διανομής της, τότε έχει την ευκαιρία να ενισχύσει τα έσοδα της. Η επιχείρηση αναπτύσσεται ήδη γρήγορα και έχει περιθώριο κερδοφορίας προ φόρων- τελών κλπ (EBITDA) άνω του 25%.

[ads-post]

Ο κίνδυνος στην εξαγορά ενός εμπορικού σήματος είναι ότι η μόδα είναι άστατη. Η αγορά της Coty προϋποθέτει ότι η Κάιλι θα συνεχίσει να ενθαρρύνει τις νέες γυναίκες να αναδείξουν τα ζυγωματικά των μάγουλων τους και να κάνουν προσθετική χειλιών. Τι γίνεται όμως αν η Τζένερ χάσει την εύνοια των νέων που την ακολουθούν κι οι οποίοι στρέφονται προς την επόμενη κίνηση που θα τους κάνει εντύπωση στο Instagram ή το TikTok;





Πηγή: www.newmoney.gr








« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια