Αποκατάσταθηκε, στις 12 το μεσημέρι η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών, επι
της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου.
Το πρόβλημα στη λειτουργία των σηματοδοτών, οφείλεται αποκλειστικά σε
διακοπή ρεύματος απο τη ΔΕΗ.
Γράφει για την larisacitynews.gr
Νίκος Παπαδόπουλος




Follow on Instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου