ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Βραβεύτηκε το 13ο Λύκειο Λάρισας σε μαθητικό διαγωνισμό της ΕΡΤ




Το 13ο Γενικό Λύκειο Λάρισας συμμετείχε στον διαγωνισμό της ΕΡΤ για την συμπληρωση 40 χρόνων της Επαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και έλαβε ευφημο μνεία στην κατηγορία “Τηλεοπτικό σποτ”. Η ομάδα των μαθητών που έφτιαξαν το σποτ, υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου κας Χατζηνικολούλη Αποστολίας, ενθουσιάστηκαν με την επιτυχία αυτή, καθώς είναι ένα από τα τρία σχολεία πανελλαδικά – το μοναδικό σε όλη την Θεσσαλία – που λαμβάνουν αυτή την διάκριση.


Μάλιστα για την επιτυχία τους αυτή προσκλήθηκαν στην εκδήλωση – βράβευση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 11:30 πμ, στην αίθουσα Γαλάτεια Σαράντη του ΥΠΠΕΘ.

Το βραβευμένο σποτ, διάρκειας 44 sec σχεδίασαν και υλοποίησαν οι μαθητές : Σουλιώτης Κωνσταντίνος, Σωτηρούλης Ανδρέας, Παπαβασιλείου Χριστίνα, Ρίζου Κατερίνα, Τερλιμπάκου Αναστασία και Τσιούρβα Αναστασία.







Πηγη: www.kosmoslarissa.gr





« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια