ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Γυναίκες πιάστηκαν στα χέρια στη μέση του δρόμου στη Λαρισα - Η μια στο νοσοκομειο !




Στα χέρια πιάστηκαν νωρίς το απόγευμα δύο γυναίκες στη Λάρισα.



Συγκεκριμένα, το περιστατικό συνέβη στην Ανθίμου Γαζή, με τις δύο γυναίκες να έρχονται στα χέρια για άγνωστη μέχρι στιγμή αιτία.


Μάλιστα η μία τραυματίστηκε και κλήθηκε ασθενοφόρο το οποίο προληπτικά την μετέφερε στο Νοσοκομείο.





Πηγη: www.larissanet.gr



« Προηγουμενο
Επομενο »