Αγρότες της επαρχίας Αγιάς πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΕΛΓΑ της Λάρισας. Οι αγρότες διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις από ζημιές που προκλήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια.
Πηγή: www.larissanet.gr
24 ώρες την ημέρα / 365 ημέρες το χρόνο
Follow on Instagram
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ με ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ και ΑΠΟΨΗ
Contact UsCOPYRIGHT © Larisacitynews.GR