Το είπε από την πρώτη στιγμή. «θα κάνω τις επόμενες εβδομάδες επαφές με στελέχη στην περιοχή της Θεσσαλίας». Στο πλαίσιο προφανώς αυτό εντάσσεται και η παρουσία του στην ετήσια εκδήλωση της ΔΗΜΤΟ Φαρσάλων, που θα γίνει μέσα στο Φεβρουάριο.
Είναι μια καλή ευκαιρία για τον τομεάρχη Θεσσαλίας και Αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνι Γεωργιάδηνα εκκινήσει από τα Φάρσαλα μια καθαρά αγροτική περιοχή που προφανώς ενδιαφέρει θέλει να προσεγγίσει. Η ΝΔ θέλει να φέρει ξανά κοντά της το αγροτικό κομμάτι που έχασε στις δύο τελευταίες αναμετρήσεις και αυτή του η παρουσία είναι σαφώς μια καλή ευκαιρία να ξεκινήσει το έργο του ως «Θεσσαλάρχης» – το οποίο θα το δούμε να αναπτύσσεται οργανωτικά τους επόμενους μήνες- από τα Φάρσαλα.
Πηγή: www.larissanet.gr (Π.Γ.)



Follow on Instagram