ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Παρατάχθηκαν τα πρώτα τρακτέρ στη Λάρισα στον κόμβο Πλατυκάμπου

Παρατάχθηκαν τα πρώτα τρακτέρ στη Λάρισα στον κόμβο Πλατυκάμπου


Τα πρώτα τρακτέρ των φετινών κινητοποιήσεων στη Λάρισα βγήκαν στον κόμβο της Αγιάς, στην είσοδο του δημοτικού διαμερίσματος Πλατυκάμπου. Τα τρακτέρ ήρθαν κυρίως από τη Νίκαια και παρατάχθηκαν έξω από το οδόστρωμα. Οι αγρότες διαμαρτύρονται για μια σειρά από μέτρα που πλήττουν το εισόδημά τους και ζητούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους για να ανασάνουν οικονομικά.


Ο αποκλεισμός της Εθνικής Οδού στο συγκεκριμένο σημείο θα γίνει στις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης.



Δείτε φωτογραφικά στιγμιότυπα εδώ:






Πηγή: www.larissanet.gr





« Προηγουμενο
Επομενο »