Η συγγνώμη του Μαρκ Ζάκερμπεργκ δεν ήταν αρκετή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του Facebook, που χάθηκε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου με την Cambridge Analytica και την υφαρπαγή προσωπικών δεδομένων από πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες.
«Έχουμε μια ευθύνη: να προστατεύουμε τα δεδομένα σας. Αν δεν καταφέρνουμε να το κάνουμε, δεν τα αξίζουμε», είχε γράψει στον προφίλ του ο 33χρονος CEO του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου, ζητώντας μια «δεύτερη ευκαιρία» από τους χρήστες.
Πολλοί μπορεί να πείστηκαν από τα λόγια του, ωστόσο αυτά πλέον γίνονται πράξεις καθώς τo Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα λάβει «επιπρόσθετα μέτρα» ώστε να προστατεύει αποτελεσματικότερα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.
Πηγή: http://www.cnn.gr