ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Τέλος το δωρεάν πάρκινγκ στην οδό Καλλιθέας στη Λάρισα

Τέλος το δωρεάν πάρκινγκ στην οδό Καλλιθέας στη Λάρισα


Η δωρεάν στάθμευση τελειώνει στο πάρκινγκ της οδού Καλλιθέας. Όπως ανακοίνωσε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης σε άμεσο χρονικό διάστημα θα τοποθετηθεί ηλεκτρική μπάρα ώστε εκεί να μην παρκάρει κανείς δωρεάν.


[ads-post]


Μάλιστα φαίνεται πως εκεί δεν θα υπάρχουν πλέον υπάλληλοι του δήμου που θα κόβουν το αντίτιμο για την στάθμευση. Αυτή τη δουλειά θα την αναλάβει το ηλεκτρονικό σύστημα που αναμένεται να τοποθετηθεί στο χώρο.



Πηγή: www.larissanet.gr



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια