Η δωρεάν στάθμευση τελειώνει στο πάρκινγκ της οδού Καλλιθέας. Όπως ανακοίνωσε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης σε άμεσο χρονικό διάστημα θα τοποθετηθεί ηλεκτρική μπάρα ώστε εκεί να μην παρκάρει κανείς δωρεάν.
[ads-post]
Μάλιστα φαίνεται πως εκεί δεν θα υπάρχουν πλέον υπάλληλοι του δήμου που θα κόβουν το αντίτιμο για την στάθμευση. Αυτή τη δουλειά θα την αναλάβει το ηλεκτρονικό σύστημα που αναμένεται να τοποθετηθεί στο χώρο.
Πηγή: www.larissanet.gr



Follow on Instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου