ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Ξεκίνησαν και φέτος οι καταλήψεις σε σχολεία του Νομού Λαρισας




Σε «χορό» καταλήψεων βρίσκονται εδώ και μερικές ημέρες σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο νομό Λάρισας. Οι μαθητές διαμαρτύρονται τόσο για τις υποδομές όσο και για εκπαιδευτικά ζητήματα.



Τα σχολεία που σήμερα τελούν υπό κατάληψη είναι: το 9ο Γυμνάσιο Λάρισας, το 2ο Γυμνάσιο Φαρσάλων, το 1ο, 2ο, και 7ο ΕΠΑΛ Λάρισας, το 7ο Λύκειο Λάρισας, το 8ο Λύκειο Λάρισας, το 12ο Λύκειο Λάρισας, το 1ο Γενικό Λύκειο Φαρσάλων και το 2ο Λύκειο Φαρσάλων.


[ads-post]


Οι καταλήψεις ξεκίνησαν πριν από τέσσερις ημέρες με το 12ο ΓΕΛ Λάρισας και τα σχολεία των Φαρσάλων και τις επόμενες ημέρες ακολούθησαν σταδιακά και τα υπόλοιπα.




Πηγή: www.larissanet.gr



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια