O αγιασμός είναι κατά κανόνα πιο μολυσμένος από το νερό του δικτύου - Η Θεία Κοινωνία;

Καθώς η Ιερά Σύνοδος προσπαθεί να καλύψει τα νώτα της και να μην παραδεχτεί την αλήθεια, να ο μόνος τρόπος για να μη μολυνθούν οι πιστοί


Θέλω να πω δυο λόγια για τη νέα ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, που πολλοί χαρακτήρισαν εγκληματική. Ναι, ισχυρίζεται (χωρίς καμία απόδειξη φυσικά) ότι δεν μπορούν να υπάρχουν μικρόβια στη Θεία Κοινωνία κι ότι αντιθέτως γιατρεύει -αν δεν ισχυριζόταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να παραδεχτούν πως είναι τσαρλατάνοι-, όμως ταυτόχρονα κάνει και κάτι άλλο. Λέει, ευτυχώς, στους πιστούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (δηλαδή σχεδόν σε *όλους* όσους πηγαίνουν εκκλησία) να αποφεύγουν χώρους όπου συναθροίζεται πολύς κόσμος (άρα και τις εκκλησίες).


Έτσι και συνεχίζει να υποστηρίζει πως το υγρό της κοινωνίας είναι με κάποιο τρόπο θαυματουργό, αλλά και λέει στους πιστούς, καλύτερα να μην έρθετε καθόλου. Καλύπτει τα νώτα της και απ’ τις δυο πλευρές, και εννοείται πως αν κάποιος αρρωστήσει επειδή ήπιε δεν θα μπορεί να το αποδείξει.

[ads-post] 

Μέγας Αγιασμός

Ο Μέγας Αγιασμός είναι το σπουδαιότερο «φάρμακο» της Ορθόδοξης Εκκλησίας μετά τη Θεία Κοινωνία. Παρά την αντίστοιχα κοινή πεποίθηση ότι η θαυματουργή φύση του δεν επιτρέπει την διάδοση μικροβίων, σε όλες τις μελέτες βρέθηκε ότι κατά κανόνα ο αγιασμός είναι πιο μολυσμένος από το νερό του δικτύου.


Το αποδεικνύουν τα αποτελέσματα τεσσάρων ακαδημαϊκών χημικών αναλύσεων σε πολυάριθμα δείγματα αγιασμού. Χαρακτηριστική η περίπτωση πιστής που άθελά της, προκάλεσε υποτροπιασμό ήδη βαριά ασθενή αφού τον ράντισε με μολυσμένο αγιασμό.


Είναι προφανές πως όσο… άτρωτος είναι ο Αγιασμός, τόσο είναι κι η Θεία Κοινωνία και θα ήταν εύκολο να αποδειχθεί. (Παίρνεις μια ομάδα ανθρώπων για ένα μήνα, όλοι εκτός από έναν δεν έχουν κορωνοϊό, κι η μόνη επαφή που θα έχουν μεταξύ τους είναι ότι θα κοινωνούν απ’ το ίδιο κουτάλι. Και βλέπεις τι θα γίνει…)


Υπάρχει μέση λύση;

Πιθανώς. Ο κίνδυνος μετάδοσης ασθενειών από τη Θεία Κοινωνία είναι σχετικά χαμηλός αν υπάρχουν κατάλληλα μέτρα προστασίας, που φυσικά ΔΕΝ εφαρμόζονται στην Ελλάδα.


Τα κατάλληλα μέτρα προστασίας είναι: το σκούπισμα μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού χείλους μετά την κάθε χρήση. Η περιστροφή του υφάσματος κατά τη χρήση. Η χρήση νέου καθαρού υφάσματος σε κάθε λειτουργία. Επιπλέον, η κάθε εκκλησία μπορεί να συμβουλεύσει τους πιστούς να μην κοινωνήσουν αν πάσχουν από λοίμωξη του αναπνευστικού (π.χ κρυολόγημα ή γρίπη) ή έχουν ανοικτές πληγές στα χείλη τους (π.χ., έρπη).


Οι έξω είναι χαζοί;

Διάφορες Εκκλησίες ανά τον κόσμο κλείνουν εντελώς, ή αφαιρούν τον αγιασμό απ’ τα εκκλησιαστικά δοχεία ή διακόπτουν τη Θεία Κοινωνία απ’ το δισκοπότηρο. Ο λόγος; Δεν καίγονται τόσο για να αποδείξουν ότι έχουν δίκιο, αλλά για να προστατεύσουν την υγεία των πιστών τους.


Σε μας, η επιστημονική επιτροπή του ελληνικού Υπουργείου Υγείας ορθώς απαντά, σχετικά με την κοινωνία, ότι ο ιός μεταδίδεται και με το σάλιο και με το κουτάλι.


Από τη στιγμή που η ελληνική Ιερά Σύνοδος δεν έχει καμία επιστημονική έρευνα που να αποδεικνύει τον ισχυρισμό της πως «Ο κοροναϊός δεν μεταδίδεται με την Θεία Κοινωνία» δεν θα έπρεπε καν να μιλάει. Αλλιώς ας δείξει τις μελέτες πως *συγκεκριμένα* ο κοροναϊός δεν μεταδίδεται έτσι.


Αν δεν το κάνει και επιλέξει να συνεχίσει το δούλεμα, είναι υπεύθυνη για ό,τι (απευχόμαστε να) συμβεί…




Πηγη: mikropragmata.lifo.gr (