ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

O COVID-19 φέρνει χρήμα σε εκδότες και «δικά μας γαλάζια παιδιά» - Πόσα μοιράστηκαν σε ημετέρους στη Θεσσαλια


Τα  περιβόητα «λεφτόδενδρα» της  κυβέρνησης φαίνεται ότι τελικά υπάρχουν , αλλά τους καρπούς τους γεύονται μόνο τα «δικά της γαλάζια παιδιά…» και όσοι τάσσονται αδιαμαρτύρητα στο πλευρό της,  με το πρόσχημα της προστασίας από τον covid 19 η της επικοινωνιακής Πολιτικής. 

Την ώρα που η κυβέρνηση χρηματοδοτεί με το σταγονόμετρο τα δημόσια νοσοκομεία και χορηγεί «ψίχουλα» στους εργαζόμενους που έχασαν τις δουλειές τους λόγο της πανδημίας του covid 19, κάποιοι «γαλάζιοι περιφερειάρχες» μοιράζουν με προκλητικό τρόπο κατά το δοκούν το κρατικό χρήμα σε επιχειρηματίες και εκδότες.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Στις 31/3/2020 η Οικονομική Επιτροπή του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας ενέκρινε την πίστωση ποσού 49.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ – χρήματα της έκτακτης επιχορήγησης του Υπουργείου Εσωτερικών –  για την συμμετοχή της ΠΔΕ στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» λόγω της πανδημίας του Covid 19.


Χρήμα σε τοπικό εκδότη

Τα χρήματα αφορούσαν: 24.800 ευρώ για την δημιουργία και συντήρηση διαδικτυακής  πλατφόρμας με αντικείμενο την ενημέρωση , την ψυχαγωγία κλπ των πολιτών που μένουν στο σπίτι λόγω των περιοριστικών μέτρων και 24.800 ευρώ για την τηλεφωνική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη  κλπ.
Την επόμενη (!)  ημέρα  1/4/2020 ο περιφερειάρχης με απόφασή του  και όπως αναφέρεται στη Διαύγεια   (ΑΔΑ : ΩΨΥΑ7Λ6-ΚΓ2): «έπειτα από έρευνα αγοράς προσκομίστηκε μία προσφορά από την εταιρεία DYNACOMB AEBE με συνολικό κόστος 24.800 ευρώ συν ΦΠΑ»,  ανέθεσε στην άνω εταιρεία συμφερόντων του γ.γραμματέα του Επιμελητηρίου Αχαίας, το ένα σκέλος της καμπάνιας «μένουμε σπίτι».

Στις 2/4/2020 ο περιφερειάρχης της ΠΔΕ με αντίστοιχη απόφασή του – ΑΔΑ : ΩΧΤ57Λ6-3Ω7 και με το ίδιο ακριβώς αιτιολογικό περί έρευνας αγοράς και μίας μόνο προσφοράς , ανέθεσε στην εταιρεία δημοσκοπήσεων DATA RESEARCH k CONSULTING AE , οικονομικών συμφερόντων του εκδότη της εφημερίδας «Πελοπόννησος» της Πάτρας , το έτερο σκέλος της καμπάνιας έναντι 24.800 ευρώ.


Στα ερωτήματα:

Πότε πρόλαβε να κάνει έρευνα αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα λιγότερο των 24 ωρών.
Πώς συμβαίνει η προσφορά των εν λόγω εταιρειών να ταυτίζεται ακριβώς με το ποσό των 24.800 ευρώ για κάθε μία που είχε εγκρίνει η Οικονομική  Επιτροπή.


Κατά πόσο θεωρεί «πολιτικά ηθικό», την ώρα που εκατοντάδες επιχειρήσεις στην Δυτική Ελλάδα βιώνουν λόγω της πανδημίας του Covid 19  την απόλυτη οικονομική εξαθλίωση, να δίνει  από 24.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση και με συνοπτικές διαδικασίες στην εταιρεία: α) συμφερόντων του γ.γ. του Επιμελητηρίου Αχαίας και β) στην εταιρεία συμφερόντων του εκδότη της εφημερίδας «Πελοπόννησος».

 Ο κ. Φαρμάκης απέφυγε να απαντήσει επί της ουσίας και ανέφερε μετά από σχετική ερώτηση τα εξής :


» Στις πρωτόγνωρες συνθήκες έκτακτης ανάγκης που ζούμε, πολιτικά και ηθικά ανήθικο θα ήταν να μην αξιοποιήσουμε χρήματα που προορίζονται για την στήριξη των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας, ακριβώς για τον σκοπό που προορίζονται, επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο συντομότερο χρονικό διάστημα και μάλιστα προς όφελος της τοπικής επιχειρηματικότητας και των τοπικών παραγωγικών φορέων.


Η εξίσωση «αποτελεσματικότητα – ταχύτητα – τόπος» μας οδήγησε σε ένα αποτέλεσμα που έχει ήδη αγκαλιαστεί από το σύνολο της τοπικής κοινωνίας και από ένα μεγάλο πλήθος επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων. Και αυτή ακριβώς η αποδοχή αποτελεί το μέτρο επιτυχίας αυτής της περιφερειακής Αρχής που ούτε «επιταγές προς εξόφληση» έχει, ούτε και διαχωρίζει την κοινωνία με «κομματικά πιστοποιητικά». Όσο και αν αυτό μοιάζει περίεργο για τις μέχρι πρότινος επικρατούσες αντιλήψεις ή και μη αρεστό σε κάποιους, εμείς θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τις οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, με σεβασμό και στο τελευταίο ευρώ, αλλά και συνεργαζόμενοι με όλους, ανεξαιρέτως. Ή τουλάχιστον με όσους μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν… Και αυτοί είναι οι απείρως περισσότεροι!»


Εκατομμύρια ευρώ στα «ΜΜΕ – λιβανιστήρια»

Την ώρα που η Ελληνική Οικονομία «ματώνει » λόγω της πανδημίας του Covid- 19, πάρτι με δημόσιο χρήμα με σκοπό τον έλεγχο των ΜΜΕ, καταγγέλλεται ότι  γίνεται μέσω της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης με υπογραφή του Στέλιου Πέτσα ο οποίος εγκρίνει εκατομμύρια ευρώ για την επικοινωνιακή προβολή  των περιφερειών!



Η σοβαρή καταγγελία προέρχεται από την Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει ενδεικτικά τα παρακάτω προκλητικά ποσά:


    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 4.066.000,00 ΑΔΑ: ΩΑ5Ι46ΜΓΨ7-ΘΝΦ
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ 2.500.000,00 ΑΔΑ:Ω9ΨΜ46ΜΓΨ7-ΜΨΧ
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 2.471.885,27 ΑΔΑ:6Ζ3Ι46ΜΓΨ7-Θ59
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ 1.845.231,20 ΑΔΑ:9Ε1Ι46ΜΓΨ7-Κ22
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 1.200,000,00 ΑΔΑ:Ψ1ΦΒ46ΜΓΨ7-ΑΔΞ
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 630.000,00 ΑΔΑ:ΩΧΣΤ46ΜΓΨ7-Β8Λ
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 930.311,26 ΑΔΑ: ΩΨ2Κ46ΜΓΨ7-Ε1Δ


«Αυτό που συμβαίνει είναι άκρως προκλητικό και φυσικά έχει σχέση ενδεχομένως και με τον έλεγχο των ΜΜΕ» – λέει  η Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος της  Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

[ads-post] 


Οι περιφερειάρχες «νταβατζήδες» των ΜΜΕ;

Περισσότερο καυστικός ο Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφέρειας Πελοποννήσου Θανάσης Πετράκος αναφέρει:

«Είναι αυτονόητο  ότι τα ΜΜΕ χρειάζονται βοήθεια . Αυτό όμως ας το κάνει οργανωμένα η Πολιτεία.  Η Γενική Γραμματεία Τύπου έχει όλα τα αντικειμενικά κριτήρια  των ΜΜΕ προκειμένου να το πράξει. Γιατί άραγε η κυβέρνηση θα πρέπει να αναγάγει τους περιφερειάρχες σε νταβατζήδες των ΜΜΕ; Δηλαδή στον κολλητό μου θα δώσω χρήματα ενώ στον άλλον που μου κάνει κριτική και έλεγχο θα τον αποκλείσω; Είναι ξεκάθαρο ότι όλα αυτά τα χρήματα δίνονται από την κυβέρνηση στους περιφερειάρχες προκειμένου να ελέγχουν πλήρως τον Τύπο στην περιοχή τους.»



Πηγή: apokalypseis.com (Μάκης Νοδάρος) 







« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια