ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

Νέα μελέτη από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την έξοδο της Καρδίτσας στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε 65


Κ. Αγοραστός: «Με στρατηγική και ολοκληρωμένο σχέδιο χτίζουμε τη Θεσσαλία του μέλλοντος»

Ολοκληρώνονται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας οι διαδικασίες δημοπράτησης, προκειμένου να συμβασιοποιηθεί η μελέτη ανακατασκευής οδικού τμήματος μήκους 2 χλμ περίπου, στον άξονα Καρδίτσα -Ρεντίνα, από το πέρας της γέφυρας Σοφαδίτη μετά την Τοπική Κοινότητα Κέδρου, έως τη σύνδεση με τον ανισόπεδο κόμβο Ανάβρας του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε 65.

«Με ολοκληρωμένο σχέδιο και στρατηγική, αναβαθμίζουμε ένα βασικό οδικό άξονα που συνδέει άμεσα την πόλη της Καρδίτσας με τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. 

«Αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο για να σχεδιάσουμε σήμερα, τη Θεσσαλία του αύριο. Με πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας μελετάμε την αναβάθμιση ενός σημαντικού οδικού τμήματος για την πόλη της Καρδίτσας, που δίνει διέξοδο στον Ε 65, τον αυτοκινητόδρομο που αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης για τη Δυτική Θεσσαλία και όλη την Περιφέρεια, δημιουργώντας νέες συνθήκες στις μεταφορές, το εμπόριο, τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δρόμου Καρδίτσα- Ρεντίνα, η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει κατασκευάσει έργο βελτίωσης στο οδικό τμήμα Αγιοπηγή – Ζαΐμι, ενώ έχει εκπονηθεί πλήρης μελέτη του οδικού τμήματος Ζαϊμι - Κέδρος, μήκους 14 χλμ περίπου, με τίτλο «Μελέτη οδού Αγιοπηγής προς Κέδρο».

[ads-post] 

Η νέα μελέτη

Το έργο «Μελέτη βελτίωσης της επαρχιακής οδού 1 - Σύνδεση με αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε 65», προϋπολογισμού 244.795,08 ευρώ, αφορά σύνθετη μελέτη ωρίμανσης για την προετοιμασία ένταξης σκόπιμου έργου υποδομής ενόψει της Προγραμματικής Περιόδου ΕΣΠΑ 2021-2027 στη Θεσσαλία.
Στο πλαίσιο της σύμβασης θα εκπονηθεί και μελέτη ενός κυκλικού κόμβου, σε κατάλληλη θέση, ώστε σε συνδυασμό με το σχεδιασμό του παράπλευρου δικτύου να γίνεται ασφαλέστερη και καλύτερη διοχέτευση της κυκλοφορίας που προέρχεται από τις παρακείμενες ιδιοκτησίες.
Το τεχνικό αντικείμενο αποτελείται από τις παρακάτω μελέτες:
-Τοπογραφική μελέτη & κτηματογράφηση
-Μελέτη συγκοινωνιακών έργων
-Ηλεκτρομηχανολογική μελέτη
-Υδραυλική μελέτη
-Γεωλογική μελέτη
-Περιβαλλοντική μελέτη
-ΣΑΥ - ΦΑΥ.



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια