ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Αποκαθιστά τμήματα του οδικού δικτύου στο τμήμα Ζαγορά-Χορευτό η Περιφέρεια Θεσσαλίας με έργο 1,8 εκατ. ευρώ


Στην αποκατάσταση τμημάτων του οδικού δικτύου στο τμήμα Ζαγορά-Χορευτό προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας καθώς ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την σύμβαση κατασκευής του έργου συνολικού προϋπολογισμού 1.800.000 ευρώ με ΦΠΑ.

«Η δουλειά που γίνεται καθημερινά στην Περιφέρεια Θεσσαλίας φέρνει έργα ουσίας για τους πολίτες. Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας σχεδιάζουμε και υλοποιούμε παρεμβάσεις απαραίτητες για την βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων της Περιφέρειας.Με το έργο αυτό δίνουμε λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα που δημιουργήθηκε από τα έντονα καιρικά φαινόμενα στο τμήμα Χορευτό – Ζαγορά και αποκαθιστούμε την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων, των επισκεπτών της περιοχής και των εμπορευμάτων», ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός.
[ads-post] 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Αντικείμενο του παρόντος έργου αποτελεί η αποκατάσταση των συνθηκών ευστάθειας στο οδικό δίκτυο του Πηλίου που προέκυψε μετά τις έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις των μηνών Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου. Η κατάσταση επιδεινώθηκε, όπως αναμενόταν, από τη δράση των βροχοπτώσεων μέχρι τον μήνα Ιούνιο και οι αρχικά περιορισμένες μετακινήσεις εξελίχθηκαν στη συνέχεια σε κατολισθήσεις. Στο παρόν έργο αντιμετωπίζονται οι κατολισθήσεις που παρατηρήθηκαν στο οδικό τμήμα Ζαγορά-Χορευτό.

Σχήμα: Θέσεις εκδήλωσης κατολισθήσεων στα οδικά τμήματα Καράβωμα-Ζαγορά, Ζαγορά-Πουρί και Ζαγορά-Χορευτό.

Μετά από εξέταση των περιοχών κατολίσθησης και των δεσμεύσεων άμεσης αποκατάστασης χωρίς πλήρη διακοπή του οδικού δικτύου επιλέχθηκε ως πλέον αποτελεσματική λύση η κατασκευή πετάσματος πασσάλων οπλισμένου σκυροδέματος. Οι πάσσαλοι κατασκευάζονται σε διπλή σειρά και συνδέονται με ενιαία πλάκα-κεφαλόδεσμο. Επιτυγχάνεται κατά τον τρόπο αυτό πλαισιακή λειτουργία με σημαντικά στατικά πλεονεκτήματα που επιτρέπουν τον καλύτερο οικονομοτεχνικά σχεδιασμό και λειτουργικότητα του έργου. Η αξονική απόσταση της ανάντη σειράς είναι 5.0 m (7.0D). H απόσταση εφαρμόζεται και στα ακραία τμήματα της κατάντη σειράς, ενώ στο μέσο της σειράς αυτής – όπου η επιβάρυνση είναι σημαντικά μεγαλύτερη- η αξονική απόσταση μειώνεται στα 3.0 m (3.5D).

Η μελέτη περιλαμβάνει επίσης πρόταση ενοργάνωσης με τοποθέτηση αποκλισιομετρικών σωλήνων, για την παρακολούθηση τόσο των κινηματικών όσο και των εντατικών μεγεθών. Η ενοργάνωση αυτή, σε συνδυασμό με αντίστροφες αριθμητικές αναλύσεις, θα επιτρέψει την, ανά πάσα στιγμή εκτίμηση της επικρατούσας κατάστασης, παρέχοντας επίσης τη δυνατότητα εντοπισμού πιθανής διακινδύνευσης κατά τη λειτουργία του έργου.



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια