Κλειστό θα παραμείνει αύριο, Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου, το υποκατάστημα του ΕΛΓΑ Λάρισας μετά από τον εντοπισμό κρούσματος κορωνοϊού.
[ads-post]
Αύριο πρόκειται διεξαχθούν οι απαραίτητες εργασίες απολύμανσης.
Την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου τα γραφεία θα λειτουργήσουν και πάλι, ενώ επισημαίνεται ότι οι επισκέψεις κοινού γίνονται μόνο κατόπιν ραντεβού.



Follow on Instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου