ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Βράβευση μαθητών - σπουδαστών από τον Γεωπονικό Σύλλογο Λάρισας


Από τον Γεωπονικό  Σύλλογο  Ν. Λάρισας  ανακοινώνεται ότι η καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση της  βράβευσης των παιδιών των  Γεωπόνων – μελών του Συλλόγου μας, που εισήχθησαν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά και των μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου, που αρίστευσαν  κατά το προηγούμενο  σχολικό έτος, θα πραγματοποιηθεί φέτος διαφορετικά στο πλαίσιο των μέτρων 
για την πανδημία του κορωνοϊού.
[ads-post] 
Παρακαλούνται οι γονείς να αποστείλουν ηλεκτρονικά εντός 10 ημερών τα ακόλουθα απαραίτητα δικαιολογητικά για την βράβευση των παιδιών τους:

α. ένα  αντίγραφο  βαθμολογίας  για  τους  μαθητές και τις μαθήτριες

β. μια υπεύθυνη  δήλωση  του / της φοιτητή / τριας - σπουδαστή / στριας  με τα  στοιχεία  της  σχολής  του / της.

Σημειώνεται ότι θα υπάρχει έγκαιρη σχετική ενημέρωση για τον τρόπο & χρόνο πραγματοποίησης της εκδήλωσης.



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια