Από τον Γεωπονικό Σύλλογο Ν. Λάρισας ανακοινώνεται ότι η καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση της βράβευσης των παιδιών των Γεωπόνων – μελών του Συλλόγου μας, που εισήχθησαν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά και των μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου, που αρίστευσαν κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, θα πραγματοποιηθεί φέτος διαφορετικά στο πλαίσιο των μέτρων
για την πανδημία του κορωνοϊού.
[ads-post]
Παρακαλούνται οι γονείς να αποστείλουν ηλεκτρονικά εντός 10 ημερών τα ακόλουθα απαραίτητα δικαιολογητικά για την βράβευση των παιδιών τους:
α. ένα αντίγραφο βαθμολογίας για τους μαθητές και τις μαθήτριες
β. μια υπεύθυνη δήλωση του / της φοιτητή / τριας - σπουδαστή / στριας με τα στοιχεία της σχολής του / της.
Σημειώνεται ότι θα υπάρχει έγκαιρη σχετική ενημέρωση για τον τρόπο & χρόνο πραγματοποίησης της εκδήλωσης.



Follow on Instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου