ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Στο νοσοκομείο με κορωνοϊό και ο Μητροπολίτης Καστοριάς

astoriia

Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ υποβλήθηκε σε τεστ Covid-19, το οποίο βγήκε θετικό - Μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης

Στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκε το βράδυ της Τρίτης ο Μητροπολίτης Καστοριάς, Σεραφείμ, ο οποίος παρουσίασε συμπτώματα κορωνοϊού.

Ο Μητροπολίτης Καστοριάς υποβλήθηκε σε τεστ Covid-19, το οποίο βγήκε θετικό.
[ads-post] 
Ως εκ τούτου, κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί σε νοσοκομείο, ώστε να τύχει της καλύτερης δυνατής ιατρικής βοήθειας.


Πηγη: protothema.gr
SHARE

« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια