ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Στον Αποστολο Καλογιάννη οι ραδιοερασιτέχνες της Θεσσαλίας


Συνάντηση με τον δήμαρχο Λαρισαίων Απόστολο Καλογιάννη, είχαν πριν λίγες ημέρες, μέλη του ΔΣ της Ενωσης Ραδιοερασιτεχνών Θεσσαλίας. 

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα καλό κλίμα, ενώ δρομολογήθηκαν λύσεις σε ζητήματα που έθεσαν οι ραδιοερασιτέχνες και τα οποία κατά κύριο λόγο σχετίζονται με το κτίριο που στεγάζονται στην περιοχή του «Πάρκου των Χρωμάτων». 

Στην συνάντηση εκ μέρους των Ραδιοερασιτεχνών  συμμετείχαν οι κ.κ. Κακαδιάρης Αθανάσιος Πρόεδρος SV4DCQ, Παπαευαγγέλου Ευάγγελος αντιπρόεδρος και Ιντζέλης Κωνσταντίνος Γραμματέας SV4KIO. 



« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια