ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Λειτουργούσε καφενείο με πελάτες στη Λάρισα – Έπεσαν πρόστιμα


Συνελήφθη, χθες (19-03-2021) το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λάρισας, μία ημεδαπή, διότι κατελήφθη να λειτουργεί κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφενείο) ως ιδιοκτήτρια και να εξυπηρετεί -4- πελάτες, εκ των οποίων -2- καθήμενοι. Σε βάρος της συλληφθείσας και των πελατών του καταστήματος επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα.


« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια