ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Οι Ομοσπονδίες Αγροτικών Συλλόγων Θεσσαλίας τίμησαν το Κιλελέρ


Παρά τον βροχερό καιρό οι αντιπροσωπίες από τις Ομοσπονδίες Αγροτικών Συλλόγων Θεσσαλίας βρέθηκαν στο Κιλελέρ στο Μνημείο του αγρότη και απότισαν φόρο τιμής με κατάθεση στεφάνων.

Σε ανακοίνωση των Ομοσπονδιών Αγροτικών Συλλόγων Θεσσαλίας για την εκδήλωση τιμής στο Κιλελέρ επισημαίνονται τα εξής:

«Για το οργανωμένο αγροτικό κίνημα που εκφράζεται από τις Ομοσπονδίες, τους Αγροτικούς και Κτηνοτροφικούς συλλόγους, το Κιλελέρ αποτελεί φάρο και πυξίδα στην καθημερινή πάλη που διεξάγουμε για τα δίκαια αιτήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων.

Το Κιλελέρ φωτίζει τους σύγχρονους αγώνες ώστε να παραμείνουμε και να καλλιεργήσουμε την γη μας ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές όλων των ελληνικών κυβερνήσεων που βρίσκονται σε αγαστή σύμπνοια με τις αποφάσεις της Ε.Ε και της ΚΑΠ».

Δείτε φωτογραφίες από την κατάθεση στεφάνων:


Πηγη: larissanet.gr



Όλη η Ενημέρωση για τον Αγρότη - Κτηνοτρόφο στο www.AgroNews365.eu

« Προηγουμενο
Επομενο »

Δεν υπάρχουν σχόλια