ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΩΑΝΝΙΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΩΑΝΝΙΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Με κράτηση οι πιστοί στις εκκλησίες τα Χριστούγεννα – Η απόφαση του Μητροπολίτη Ιωαννίνων



Με… τηλεφωνική κράτηση η προσέλευση των πιστών στις Εκκλησίες τα Χριστούγεννα στα Ιωάννινα.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος συστήνει στους πιστούς να προσέλθουν στις εκκλησίες αφού πρώτα επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με τους ναούς για να εξασφαλίσουν θέση και να γνωρίζουν την ώρα του εκκλησιασμού τους.

Όπως διευκρινίζει ο ιεράρχης μέσω της εγκυκλίου που εξέδωσε, “στον ναό θα εισέλθει μόνο ο προβλεπόμενος αριθμός των πιστών που θα έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή του μέσω της τηλεφωνικής κράτησης”, αιτιολογώντας τη διαδικασία αυτή λέγοντας πως “μόνο έτσι θα αποφευχθεί κάθε αταξία και παρεξήγηση”.

«Να παραμείνει σπίτι του όποιος νιώσει αδιαθεσία»

Την ίδια στιγμή μάλιστα ο Μητροπολίτης ζητεί, σύμφωνα με το ekklisiaonline.gr, από τους πιστούς να μην πάνε στην εκκλησία όσοι αισθανθούν οποιαδήποτε αδιαθεσία.

“Αν κάποιος νοιώσει κρυολόγημα, συνάχι, βήχα, πυρετό, αδιαθεσία ή αδυναμία να παραμείνει στο σπίτι του για να μη θέσει σε κίνδυνο και δοκιμασία ούτε τον εαυτό του αλλά ούτε τους συνανθρώπους του”, επισημαίνει ο κ. Μάξιμος για να συμπληρώσει πως όλα αυτά θα πρέπει όμως να γίνουν, “με σύνεση, πνεύμα, υπευθυνότητα και θυσιαστική αγάπη”.

Θέλοντας να στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις, ο μητροπολίτης Ιωαννίνων στη συνέχεια υπογραμμίζει πως “όλοι οφείλουν να φέρουν μάσκα, να τηρούν τις αποστάσεις και τον επιτρεπόμενο αριθμό πιστών. Χωρίς παράπονα και αντιδράσεις προς διαφύλαξη της υγείας όλων των αδελφών μας. Με ταπείνωση, υπακοή, προσοχή και αγάπη προς τον κάθε συνάνθρωπό μας”, όπως τονίζει χαρακτηριστικά.

Πριν κλείσει ωστόσο την εγκύκλιό του, ο κ. Μάξιμος ευχαριστεί θερμά όλους τους κληρικούς και λαϊκούς για την υπεύθυνη στάση τους κατά την περίοδο της πανδημίας, παρακαλώντας τους συγχρόνως να συνεχίσουν µε την ίδια υπευθυνότητα.

Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων ζητεί από τους πιστούς να κάνουν τηλεφωνική κράτηση θέσης πριν πάνε στους ναούς. Την ίδια διαδικασία ακριβώς ακολούθησε και πέρυσι την ημέρα των Θεοφανίων.


Πηγη: enikos.gr


Εκρηκτική Ενημέρωση από την Ελλάδα και τον Κόσμο από την www.PressBOMB.gr

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός στη συνάντηση εργασίας του ΟΟΣΑ στα Γιάννενα: «Η ανάπτυξη δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας, είναι και ισχυρό μέσο προώθησης της Δημοκρατίας»

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός στη συνάντηση εργασίας του ΟΟΣΑ στα Γιάννενα: «Η ανάπτυξη δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας, είναι και ισχυρό μέσο προώθησης της Δημοκρατίας»


Πρώτη προτεραιότητα για τη Θεσσαλία, η μεταφορά νερού από τον Αχελώο

Πρέπει να στηριχτούν από την Ευρώπη και οι Έλληνες πολίτες, παράλληλα με τους μετανάστες


Η μεταφορά νερού από τον Αχελώο είναι έργο ύψιστης προτεραιότητας για τη Θεσσαλία και τους ανθρώπους της παραγωγής, το μεγαλύτερο έργο αντίστασης στην κλιματική αλλαγή και έργο ζωής για όλη την Ελλάδα που αποτελεί μία ενιαία υδρολογική λεκάνη. Αυτό τόνισε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός μιλώντας στη συνάντηση εργασίας του ΟΟΣΑ, που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στα Γιάννενα, με θέμα τη στρατηγική για την περιφερειακή ανάπτυξη στην Ελλάδα μετά το 2020.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αγοραστός, το έργο του Αχελώου δεν είναι ένα έργο φάντασμα, είναι ένα έργο υπαρκτό στο οποίο έχουν δαπανηθεί σε σημερινές τιμές περισσότερα από 1,1 δισ. ευρώ. Ένα έργο ενεργειακό που μπορεί να συντελέσει στην επίτευξη των στόχων της «Ευρώπης 2030», αφού μόνο το φράγμα της Μεσοχώρας μπορεί να καλύψει την ηλεκτροδότηση ενός νησιού στο μέγεθος της Κέρκυρας. Και ένα έργο επιβίωσης για τους ανθρώπους της παραγωγής τόσο στο θεσσαλικό κάμπο, που οδηγείται σε ερημοποίηση, όσο και στην Αιτωλοακαρνανία. Όσο τα έργα παραμένουν αναξιοποίητα οδηγούνται σε πλήρη απαξίωση. Το νερό δεν έχει ιδιοκτήτες. Ανήκει σε όλους όσοι το έχουν ανάγκη» είπε ο κ. Αγοραστός επαναλαμβάνοντας ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι έτοιμη να αναλάβει την ευθύνη ολοκλήρωσης των έργων μεταφοράς νερού από τον Αχελώο, κατά το πρότυπο του μεγαλύτερου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη περιβαλλοντικού έργου, την ανανασύσταση της λίμνης Κάρλας. Ένα έργο που η Περιφέρεια ολοκλήρωσε με επιτυχία και που την επόμενη εβδομάδα προβάλλεται ως καλή πρακτική της Ευρώπης στην μεγάλη εκδήλωση των Οpen Days, την «Εβδομάδα των Περιφερειών», στις Βρυξέλες.

«Πρέπει να κερδίσουμε τη μάχη με το χρόνο, να προχωρήσουμε με ταχύτερες και απλούστερες διαδικασίες, με σοβαρότητα και σχεδιασμό, με ριζικές και σαρωτικές τομές σε όλα τα επίπεδα για να μη χαθεί το timing των αλλαγών, που είναι επιτακτικό αίτημα και ανάγκη της κοινωνίας» ανέφερε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

«Ένα σωστά οργανωμένο κράτος, είναι απαραίτητο για να πράξει αυτά που μόνο μια κυβέρνηση μπορεί, όπως απαραίτητος είναι ένας ισχυρός και ανταγωνιστικός ιδιωτικός τομέας, προκειμένου να δημιουργηθεί εθνικός πλούτος. Όποτε οι δύο τους συνεργάζονται, στη θέση που τους αναλογεί, καθορίζουν την κοινωνική ευημερία» τόνισε ο κ. Αγοραστός. Και πρόσθεσε: «Ηρθε η ώρα των πολλών. Πρέπει να χτυπήσουμε στη ρίζα της την κρατική δουλοκτησία, την κακονομία, την πολυνομία, την γραφειοκρατία, την ατολμία. Το ισχυρότερο εργαλείο που διαθέτουμε σήμερα για να πετύχουμε το στόχο της ανάπτυξης και της κοινωνικής ευημερίας είναι η μετάβαση στην Περιφερειακή Διακυβέρνηση.

Με την Περιφερειακή διακυβέρνηση πετυχαίνουμε:
  • Την αρχή της επικουρικότητας.
  • Την αρχή της ολοκλήρωσης των διοικητικών ενεργειών.
  • Την αρχή της συγκέντρωσης του διοικητικού έργου.
  • Την αρχή της καταλληλότητας και επάρκειας των πόρων ανθρώπινων και χρηματικών
  • Την Κανονιστική αρμοδιότητα σε θέματα ευθύνης της Περιφέρειας.

«Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας» είπε ο κ. Αγοραστός «εργαζόμαστε με βάση το τετράπτυχο: εντοπισμός προβλημάτων, τελικοί στόχοι, ενδιάμεσοι στόχοι και μέσα επίτευξης των ενδιάμεσων στόχων. Σε συνεργασία και συνέργεια με τις τοπικές κοινωνίες, σε επαφή και συνάφεια με τη σύγχρονη πραγματικότητα.Σκεπτόμαστε με καινοτόμο πνεύμα είμαστε προετοιμασμένοι να ηγηθούμε και να αποφασίσουμε και παίρνουμε λελογισμένα ρίσκα».

«Για μια χώρα όπως η Ελλάδα η οικονομική ανάπτυξη προϋποθέτει ένα σταθερό μακροοικονομικό περιβάλλον, καλούς θεσμούς κοινωνικής οργάνωσης, επαφή με το κοινωνικό κεφάλαιο, αποδοτικό και αποτελεσματικό δημόσιο τομέα, ένα μείγμα δημοσιονομικής πολιτικής που δεν θα στρεβλώνει τα κίνητρα και θα είναι αναπτυξιακό, σύγχρονο σύστημα εκπαίδευσης, αποτελεσματικό σύστημα υγείας, σύγχρονες υποδομές, κίνητρα για την αύξηση της αποταμίευσης και των επενδύσεων όπως επίσης και για την διαμόρφωση ενός εξωστρεφούς εξαγωγικού προτύπου εγχώριας παραγωγής. Η ανάπτυξη δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας» κατέληξε ο κ. Αγοραστός. «Είναι και ισχυρό μέσο προώθησης της Δημοκρατίας. Το πραγματικό ζητούμενο, αφού πετύχουμε τα αυτονόητα, είναι η πολιτική που θα στηρίζεται σε αρχές και αξίες».

[ads-post]

Για το μεταναστευτικό

Εξ άλλου, απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου που συμμετείχαν στη σύσκεψη, ο κ. Αγοραστός τόνισε ότι «η Ελλάδα έχει αναλάβει ένα δυσανάλογα μεγάλο βάρος για όλη την Ευρώπη, τις ολοένα και αυξανόμενες μεταναστευτικές ροές και ζήτησε να στηριχθεί, παράλληλα με τους μετανάστες και η ελληνική κοινωνία αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα κοινωνικού αυτοματισμού. Ήδη», είπε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας και πρόεδρος της ΕΝΠΕ, «καταγράφονται τα πρώτα συμπτώματα overdose, αφού δίπλα μας υπάρχουν άνθρωποι με διαδρομή ζωής που πλήρωσαν φόρους και εισφορές και που η κρίση τους οδήγησε σε σημείο να μην μπορούν σήμερα να συντηρήσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειές τους. Στην ελληνική πίστη και στο ελληνικό DNA υπάρχει ισχυρό το αίσθημα της φιλοξενίας και της φιλανθρωπίας. Όμως πρέπει η Ευρώπη να στηρίξει, με παράλληλα μέτρα ενίσχυσης και τους Έλληνες πολίτες» υπογράμμισε ο κ. Αγοραστός ο οποίος θα θέσει το θέμα τις προσεχείς ημέρες στην Επιτροπή των Περιφερειών, στην Ευρώπη, σε συναντήσεις που θα έχει στο πλαίσιο της Εβδομάδας Open Days στις Βρυξέλες.









Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

«Περιφερειακή Διακυβέρνηση: Νέες δομές, νέες απαντήσεις, σταθερή αξία», το θέμα του 6ου Τακτικού Συνεδρίου της ΕΝΠΕ που πραγματοποιείται σήμερα στα Ιωάννινα

«Περιφερειακή Διακυβέρνηση: Νέες δομές, νέες απαντήσεις, σταθερή αξία», το θέμα του 6ου Τακτικού Συνεδρίου της ΕΝΠΕ που πραγματοποιείται σήμερα στα Ιωάννινα


«Περιφερειακή Διακυβέρνηση: Νέες δομές, νέες απαντήσεις, σταθερή αξία», το θέμα του 6ου Τακτικού Συνεδρίου της ΕΝΠΕ

Πραγματοποιείται σήμερα Δευτέρα (17 Δεκεμβρίου) στα Ιωάννινα


Με βασικό θέμα «Περιφερειακή Διακυβέρνηση: Νέες δομές, νέες απαντήσεις, σταθερή αξία», πραγματοποιείται το 6ο Τακτικό Συνέδριο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ) αύριο Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018, στα Ιωάννινα (ξενοδοχείο «Du Lac»).


Οι εργασίες του συνεδρίου πρόκειται να ξεκινήσουν στις 10 το πρωί με χαιρετισμούς από
  • τον Γενικό Γραμματέα της ΕΝΠΕ, Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρο Καχριμάνη
  • τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιωαννίνων κ. κ. Μάξιμο
  • τον Δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Θωμά Μπέγκα
  • τον Αντιπρόεδρο της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ένωσης Δήμων Κύπρου, Δήμαρχο Μέσα Γειτονιάς κ. Δώρο Αντωνίου,
  • την Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) κα Βέτα Πανουτσάκου
  • τον Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) κ. Γιώργο Πατούλη.


Θα ακολουθήσουν (11 π. μ.) η κεντρική εισήγηση από τον Πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό και η ομιλία (11.30 π. μ.) του Εκπροσώπου της Κυβέρνησης.


[ads-post]


Στη συνέχεια θα γίνουν
  • τοποθετήσεις εκπροσώπων κομμάτων,
  • παρέμβαση για την ουσιαστική ισότητα των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας από την Υφυπουργό Εσωτερικών κα Μαρίνα Χρυσοβελώνη,
  • παρουσίαση του Βραβευμένου Eυρωπαϊκού Καινοτόμου Προγράμματος Πρόληψης από το «Εργαστήρι Ζωής» του ΟΚΑΝΑ με εισηγητές τον Πρόεδρο του οργανισμού κ. Βαγγέλη Καφετζόπουλο και την Πρόεδρο του Κέντρου Πρόληψης ΟΚΑΝΑ-Περιφερειακή Σύμβουλο Θεσσαλίας-Μέλος Γενικής Συνέλευσης ΕΝΠΕ και Ευαγγελία Λιακούλη,
  • ομιλίες μελών του ΔΣ της ΕΝΠΕ και συνέδρων.


Οι εργασίες του συνεδρίου έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν στις 8 το βράδυ με την έγκριση του απολογισμού Οικονομικής Διαχείρισης Έτους 2017 και την έκδοση ψηφίσματος.


Οι σύνεδροι ανέρχονται σε 293 και είναι οι Περιφερειάρχες, οι Αντιπεριφερειάρχες και οι εκπρόσωποι των Περιφερειακών Συμβουλίων, ανάλογα με τον πληθυσμό κάθε Περιφέρειας. Έχουν προσκληθεί επίσης οι Πρόεδροι των Περιφερειακών Συμβουλίων και οι Εκτελεστικοί Γραμματείς των Περιφερειών.



Newsroom larisacitynews.GR




Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Θυγατρική Γερμανικού κολοσσού αναζητά 100 άτομα στον κλάδο της Πληροφορικής στα Ιωάννινα


Θυγατρική Γερμανικού κολοσσού αναζητά 100 άτομα στον κλάδο της Πληροφορικής στα Ιωάννινα


Την πόλη των Ιωαννίνων επέλεξε για την είσοδό της στην ελληνική αγορά η μεγάλη Γερμανική εταιρεία Λογισμικού και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού P&I (Personal & Informatik) AG, δημιουργώντας την νέα θυγατρική της με την επωνυμία P&I –Ελλάς ΕΠΕ.



Την ερχόμενη Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017, η P&Ι Ελλάς ΕΠΕ παρουσία 60 υψηλόβαθμων στελεχών της στο πεδίο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας από την Γερμανία κι άλλες 5 ευρωπαϊκές χώρες, εκπροσώπων φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Περιφέρειας Ηπείρου, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Βόρειας Ελλάδας και της επιχειρηματικής κοινότητας των τεχνολογιών πληροφορικής και καινοτομίας, θα εγκαινιάσει το «στρατηγείο» της στο Τεχνολογικό Πάρκο Ιωαννίνων, γεγονός που θα σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη των επενδυτικών -επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα.



Η P&I -Ελλάς ΕΠΕ ήδη από τις αρχές του περασμένου Ιουλίου και με την πρόσληψη των πρώτων 14 προγραμματιστών της έχει προχωρήσει στις πρώτες συνεργασίες της, καθώς η ανταπόκριση της τοπικής κοινωνίας υπήρξε θετικότατη σε αυτό το αρχικό στάδιο το οποίο κρίνεται και καθοριστικό για την επιτυχία της προσπάθειας. Το επενδυτικό πλάνο της P&I στην Ελλάδα για την επόμενη τετραετία προβλέπει νέες προσλήψεις προσωπικού εντός του 2018 και την στελέχωση της ελληνικής θυγατρικής με 80 έως και 100 προγραμματιστών υψηλής κατάρτισης .



Η ίδρυση της P&I Ελλάς ΕΠΕ στην πόλη των Ιωαννίνων ως θυγατρική της P&I Personal & Informatik AG, έχει ως κύρια δραστηριότητα την εξέλιξη - βελτίωση - ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού που αποτελούν προϊόντα της μητρικής εταιρείας.



Η P&I πλατφόρμα, είναι μια καινοτόμα και πρωτοποριακή πλατφόρμα λογισμικού η οποία προσφέρει , μοναδικές και επαναστατικές λύσεις σε σύγχρονες διαδικασίες σύγχρονης διαχείρισης ανθρώπινων πόρων (HR) σε συνεχή βάση. Οι διαισθητικές και υψηλής απόδοσης ενότητες της πλατφόρμας (και συγκεκριμένα της πλατφόρμας LOGA3) επιτρέπουν την άριστη διαχείριση του τμήματος προσωπικού καθιστώντας το μέρος του διευθυντηρίου μιας εταιρείας. Διευθυντές, ειδικά στελέχη κι εργαζόμενοι μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις διαδικασίες HR μέσω διαφόρων ρόλων στο άκρως φιλικό για τον χρήση διαδικτυακό περιβάλλον της πλατφόρμας, δημιουργώντας στρατηγική προστιθέμενη αξία.



Σήμερα πάνω από 15.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν προϊόντα της P&I τα οποία είναι αποδοτικά, ευέλικτα, ολοκληρωμένα, προσαρμόσιμα, αυτοματοποιημένα και αλληλένδετα.



Στην παρούσα φάση η P&I Ελλάδας έχει δύο στρατηγικούς στόχους:

• Συνεργασία με τα πανεπιστήμια και τεχνολογικά ιδρύματα για εξεύρεση καταρτισμένου προσωπικού.

• Νέοι «εγχώριοι» πελάτες οι οποίοι θα αποτελέσουν την οικονομική ευκαιρία για παραμετροποίηση της πλατφόρμας στην Ελλάδα (στα Ελληνικά)




Ο λόγος που επιλέχθηκαν τα Ιωάννινα για την δημιουργία του νέου Κέντρου προγραμματισμού/ανάπτυξης της πλατφόρμας/προϊόντων HCM της P&I στην Βόρεια Ελλάδα είναι η πλεονεκτική τους θέση. Διαθέτουν ένα τοπικό οικοσύστημα που ευνοεί την καινοτομία και υψηλό επίπεδο ακαδημαϊκών φορέων και εκπαιδευμένου ανθρώπινου δυναμικού .



Υπάρχει θετικό επιχειρηματικό κλίμα, υποστηρικτικές δομές κι ευέλικτη Τοπική Αυτοδιοίκηση. Εξοπλισμένο Τεχνολογικό Πάρκο που παρέχει πλήρεις εγκαταστάσεις στην P&I Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης 1 Gb με οπτική ίνα.



Διαθέτει υποδομές, δίκτυα που προσφέρουν γρήγορη διασύνδεση με Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Γερμανία-Ευρώπη (Εγνατία Οδός, Ιόνια Οδός, λιμάνι Ηγουμενίτσας, αεροδρόμια), ένα ανεκμετάλλευτο προς το παρόν περιφερειακό αναπτυξιακό δυναμικό, αναπτυσσόμενο τομέα πληροφορικής, ερευνητικά ακαδημαϊκά κέντρα, ισχυρή φοιτητική κοινότητα, συγκροτημένο περιβάλλον, «όμορφη πόλη με προοπτικές ανάπτυξης».



Σύμφωνα με την εταιρεία «τα εγκαίνια της 1ης Σεπτεμβρίου σηματοδοτούν την επισφράγιση της σοβαρής επενδυτικής της προσπάθειας της Γερμανικής μητρικής εταιρίας ,το εφαλτήριο μιας ανοδικής επιχειρηματικής πορείας, την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με αυξητική τάση για την επόμενη πενταετία, την δημιουργία αναπτυξιακών προοπτικών για την περιοχή και φυσικά την «επιβράβευση» της προσπάθειας όλων όσων εργάστηκαν σκληρά , τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Γερμανία για την επιτυχή κατάληξη του επιχειρηματικού σχεδίου»



Η εταιρία ιδρύθηκε στην Γερμανία το 1968-CEO Βασίλης Τριάδης. Ο κύκλος των εργασιών της ξεπερνά τα 150 εκατομμύρια ευρώ (2016). Διαθέτει εγκαταστάσεις και παρουσία σε 18 κράτη μέσω 16 θυγατρικών σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία, Σλοβακία, Ισπανία, Ελλάδα (Ιωάννινα) και ΗΠΑ-Redwood City (Silicon Valley), 15.000 πελάτες (απευθείας αναθέσεις από πελάτες 3500). Κατατάσσεται 63η στις 100 πρώτες ευρωπαϊκές εταιρείες «Προμηθευτών Λογισμικού» και 10η στις 10 κορυφαίες εταιρίες λογισμικού στην Γερμανία. Το όραμά της «Η συνέργεια μεταξύ HR (Ανθρώπινου Δυναμικού) και της Μηχανοργάνωσης: Απλή όπως ποτέ πριν».



Η P&I είναι σήμερα πρωτοπόρος και κορυφαία καινοτόμος εταιρεία στον τομέα του λογισμικού και στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού HR. Καλύπτει όλο το λογισμικό μηχανοργάνωσης και τις υπηρεσίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού προσφέροντας υπηρεσίες και λύσεις για την διαχείριση των ανθρώπων στην ψηφιακή εποχή που ζούμε.























Πηγή: http://www.thessaliaeconomy.gr





















































Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Το Σωματείο του Π.Γ.Ν.Λ. με το Καραβάνι Υγείας δυναμικά και στα Ιωάννινα… (ΦΩΤΟ)

Το Σωματείο του Π.Γ.Ν.Λ. με το Καραβάνι Υγείας δυναμικά και στα Ιωάννινα…




Η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. συνεχίζει τις προσπάθειές της, προκειμένου να σώσει τις μεγαλύτερες κοινωνικές κατακτήσεις της μεταπολίτευσης, που είναι το Ε.Σ.Υ. και το Κράτος Πρόνοιας.





Το Καραβάνι της Υγείας μετά την Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Πάτρα και την Λάρισα έφθασε στην Ήπειρο και στην πόλη των Ιωαννίνων στις 26 Απριλίου 2017, ημέρα Τετάρτη.





Στην ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ του Ε.Σ.Υ., που ξεκίνησε στις 10:00 π.μ. από το ΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ, διέσχισε το κέντρο της Πόλης των Ιωαννίνων και έφθασε στη Λίμνη, όπου με καραβάκια κατέληξε στο ΝΗΣΑΚΙ. Εκεί οι συμμετέχοντας περιγιήθηκαν στο Μουσείο ου Αλή Πασά και στη Μονή Φιλανθρωπηνών, ένα από τα σημαντικότερα μεταβυζαντινά μνημεία της Ελλάδος. Τέλος στην πλατεία του Νησιού το χορευτικό του Σωματείου Εργαζομένων του Π.Γ.Ν. Ιωαννίνων τραγούδησε, χόρεψε κι έπαιξε μουσική για τους φιλοξενούμενους. Η δράση ολοκληρώθηκε στις 16:00 με επιστροφή στην πόλη των Ιωαννίνων.





Το Σωματείο Εργαζομένων Π.Γ.Ν. Λάρισας συμμετείχε με πολυμελή αντιπροσωπεία και μετέβη στα Ιωάννινα με λεωφορείο, που ναύλωσε η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν.. Κατά την επιστροφή η ομάδα του Π.Γ.Ν.Λ. έκανε στάση στο Μέτσοβο.





Αναμένοντας την επόμενη δράση το Σωματείο ευχαριστεί τα Μέλη της ομάδας, που συμμετείχαν μετά την ανοικτή πρόσκληση του Σωματείου, για την αγαστή συνεργασία και την δυναμική παρουσία.








































Γράφει για την larisacitynews.gr



































Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Το Σωματείο του Π.Γ.Ν.Λ. δυναμικά στο Καραβάνι Υγείας στα Ιωάννινα

Το Σωματείο του Π.Γ.Ν.Λ. δυναμικά στο Κραβάνι Υγείας στα Ιωάννινα


Η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. συνεχίζει τις προσπάθειές της, προκειμένου να σώσει τις μεγαλύτερες κοινωνικές κατακτήσεις της μεταπολίτευσης, που είναι το Ε.Σ.Υ. και το κράτος Πρόνοιας.




Το Καραβάνι της Υγείας μετά την Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Πάτρα και την Λάρισα φθάνει στην Ήπειρο και στην πόλη των Ιωαννίνων στις 26 Απριλίου 2017, ημέρα Τετάρτη.






Το Σωματείο Εργαζομένων Π.Γ.Ν. Λάρισας συμμετέχει και καλεί όσες κι όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή έως και την Τετάρτη 19 Απριλίου στα ακόλουθα:


1.      Τηλέφωνο: 2413501195
2.      Email: somateiopgnl@uhl.gr
3.      Σε μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου

δίδοντας ονοματεπώνυμο/α και τηλέφωνο/α επικοινωνίας για κάθε συμμετέχον άτομο.




Η μετάβαση προς κι από τα Ιωάννινα θα είναι δωρεάν με λεωφορείο/α και οι λεπτομέρειες αυτής θ’ ανακοινωθούν το διάστημα 22-24/04/2017.




Συμμετέχουμε δυναμικά. Η σωτηρία της Δημόσιας Περίθαλψης είναι υπόθεση όλων μας.











































Γράφει για την larisacitynews.gr