ΝΕΟΤΕΡΑ
latest

728x90

468x60

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Σε 9 μήνες φυλάκιση και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων καταδικάστηκε ο Γιάννη Μιχελάκη της ΝΔ για χρηματισμό

Σε 9 μήνες φυλάκιση και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων καταδικάστηκε ο Γιάννη Μιχελάκη της ΝΔ για χρηματισμό


Σε ποινή φυλάκισης εννέα μηνών με αναστολή καταδικάστηκαν ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης και ο επιχειρηματίας Αναστάσιος Πάλλης. Το δικαστήριο τους έκρινε αμφότερους ένοχους, τον πρώτο για το αδίκημα της παθητικής δωροδοκίας και τον δεύτερο γι’ αυτό της ενεργητικής.


Παράλληλα τους επιβλήθηκε ποινή στέρησης των πολιτικών δικαιωμάτων τους για έναν χρόνο, ενώ τους επιβλήθηκε παρεπόμενη χρηματική ποινή ύψους 3.500 ευρώ στον καθένα. Και στους δύο κατηγορούμενους αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου, πράγμα που είχε ζητήσει και ο εισαγγελέας της έδρας μόνο όμως για τον Γιάννη Μιχελάκη.


Ο Γιάννης Μιχελάκης, όπως είχε αποκαλύψει με διαδοχικά ρεπορτάζ του το περιοδικό Hot Doc και το koutipandoras.gr κατηγορείτο ότι έλαβε χρήματα από το υπόδικο Αναστάσιο Πάλλη ο οποίος είχε υπάρξει και μέτοχος της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» προκειμένου να ασκήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο, καταθέτοντας ερώτηση υπέρ των συμφερόντων του. Ο Γιάννης Μιχελάκης εμφανίζεται να είχε εισπράξει το ποσό των 7.000 ευρώ.


Πώς ξετυλίχθηκε το κουβάρι της υπόθεσης

Η εμπλοκή του Γιάννη Μιχελάκη στην υπόθεση, προέκυψε έπειτα από έρευνες των αρχών στο σπίτι και το πολεμικό μουσείο του Αναστάσιου Πάλλη, απ’ όπου μεταξύ άλλων, κατασχέθηκε το αρχείο του επιχειρηματία. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονταν χειρόγραφες σημειώσεις του, στις οποίες εμφανιζόταν το όνομα του βουλευτή τότε Γιάννη Μιχελάκη και δίπλα το ποσό των 7.000 ευρώ, το οποίο ο υπουργός εμφανιζόταν να έλαβε προκειμένου να καταθέσει ερώτηση υπέρ των συμφερόντων του Πάλλη και κατά εκείνων του Βίκτορα Ρέστη, με τον οποίο ο Πάλλης είχε αντιδικία.


Εντοπίστηκε παράλληλα προσχέδιο ερώτησης, την οποία είχε γράψει ο ίδιος ο Πάλλης, σε χαρτί που φέρει τη σφραγίδα του και το οποίο, όπως φαίνεται, έδωσε ο ίδιος στον Γιάννη Μιχελάκη, ο οποίος με τη σειρά του την κατέθεσε, ελαφρώς αλλαγμένη, στη Βουλή. Βρέθηκε τέλος, κοινοβουλευτική ερώτηση του έτερου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Αθανάσιου Νταβλούρου, σχετική με εμπλοκή του Πάλλη στο σκάνδαλο εξαπάτησης του ΟΤΕ, η οποία είχε σταλεί στον επιχειρηματία από αριθμό FAX ο οποίος ανήκει στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Βουλή.


Το κουβάρι της υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται μετά τη μαρτυρία συνεργάτη του Αναστάσιου Πάλλη, ο οποίος κατέθεσε ενόρκως στις εισαγγελικές αρχές, ότι ο Γιάννης Μιχελάκης είχε βρεθεί στο σπίτι του Πάλλη στις 5 ή 6 Φεβρουαρίου 2013 και ότι ο ίδιος, κατόπιν εντολής του εργοδότη του, είχε τοποθετήσει σε φάκελο 7.000 ευρώ, με σκοπό αυτά να παραδοθούν, κατά την εκτίμησή του, στον τότε βουλευτή της ΝΔ.


[ads-post]



Έκρυβαν επί μήνες τη δικογραφία για να μην πάει στη Βουλή

Το Hot Doc αποκάλυψε την υπόθεση τον Απρίλιο του 2014 κι ενώ η δικογραφία κατά του Γιάννη Μιχελάκη ο οποίος τότε ήταν βουλευτής της ΝΔ, βρισκόταν καταχωνιασμένη σε κάποιο συρτάρι του υπουργείου Δικαιοσύνης. Ο Άρειος Πάγος είχε ήδη καταλήξει από τον Φεβρουάριο του 2014 πως η Βουλή όφειλε να συζητήσει την άρση ασυλίας του Γιάννη Μιχελάκη ώστε να δικαστεί για τη δωροληψία. Ωστόσο ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου καθυστερούσε τη διαβίβασή της.


Στις 8 Απριλίου 2014, δύο ημέρες πριν το Hot Doc αποκαλύψει την ύπαρξη δικογραφίας κατά του Γιάννη Μιχελάκη και αφού το γραφείο του υπουργού Δικαιοσύνης είχε ενημερωθεί από τη δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικού για το ρεπορτάζ, ο Χαράλαμπος Αθανασίου, έκανε το αδιανόητο. Επέστρεψε, κατά παράβαση του Συντάγματος και του Κανονισμού της Βουλής, τη δικογραφία στον Άρειο Πάγο, ζητώντας τον επανέλεγχο της νομικής βασιμότητας της κατηγορίας.


Στο έγγραφό του προς τον αντιεισαγγελέα του Άρειου Πάγου, Ιωάννη Σακελλάκο, μάλιστα, σημείωνε ότι δεν υπεισέρχεται στην ουσία της υπόθεσης, και παραδεχόταν ότι δεν έχει καμία τέτοια αρμοδιότητα, όπως πράγματι συμβαίνει αφού βάσει του Συντάγματος και του Κανονισμού της Βουλής, ο ρόλος του υπουργού Δικαιοσύνης είναι τυπικός και μοναδική του αρμοδιότητα είναι να διαβιβάσει την όποια δικογραφία στη Βουλή, δεδομένου και του γεγονότος ότι ήδη την έχει ελέγξει το ανώτατο δικαστήριο της χώρας.


Η απάντηση του Αρείου Πάγου στο -ομολογουμένως- πρωτόγνωρο αίτημα του Χαράλαμπου Αθανασίου ήταν αφοπλιστική και εξέθετε τον υπουργό Δικαιοσύνης. Στο νέο διαβιβαστικό του προς τον Χαράλαμπο Αθανασίου, ο αντιεισαγγελέας Σακελλάκος σημείωνε: «Σας (επανα)διαβιβάζουμε τη δικογραφία και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας, καθόσον πριν από την αρχική διαβίβασή της είχαμε ήδη προβεί στον υπό του άρθρου 83 του Κανονισμού της Βουλής επιβαλλόμενο έλεγχο, και ως εκ τούτου αρμόδια για τα περαιτέρω είναι η Βουλή των Ελλήνων».


Κατόπιν αυτής της απάντησης ο υπουργός Δικαιοσύνης αποφάσισε, μετά από αδράνεια σχεδόν τριών μηνών, να διαβιβάσει τη δικογραφία στη Βουλή στις 30 Απριλίου, απέστειλε στο υπουργείο Δικαιοσύνης αίτημα, προκειμένου η να διαβιβαστεί στη Βουλή «ό,τι σχετικό υπάρχει στα χέρια των δικαστικών λειτουργών». Την ίδια στιγμή ο Γιάννης Μιχελάκης ο οποίος σήμερα καταδικάστηκε, μιλούσε για συκοφαντίες και κατέθετε μηνύσεις και αγωγές κατά του Hot Doc και του Κώστα Βαξεβάνη.



Τα δύο τεύχη του Hot Doc, που αποκάλυπταν την ύπαρξη της υπόθεση




Πηγή: http://www.koutipandoras.gr




Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Τρικαλινός καταδικάστηκε σε 14 έτη κάθειρξη για την απόπειρα ανθρωποκτονίας του λογιστή του

Τρικαλινός καταδικάστηκε σε 14 έτη κάθειρξη για την απόπειρα ανθρωποκτονίας του λογιστή του



Λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ολοκληρώθηκε η μαραθώνια Δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καρδίτσας.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του trikalavoice.gr στο εδώλιο του κατηγορούμενου κάθισε 58χρονος Τρικαλινός που τον Μάιο του 2017 είχε επιτεθεί και χτυπήσει με λοστό τον λογιστή του στη Βασιλική Καλαμπάκας. Ο δράστης είχε συλληφθεί αμέσως τότε, ενώ το θύμα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Λάρισας σοβαρά τραυματισμένο.


Η υπόθεση έφτασε χθες στις δικαστικές αίθουσες και η συνεδρίαση με μαρτυρίες και καταθέσεις διήρκησε 14 ώρες (!!!) καθώς ξεκίνησε το πρωί και ολοκληρώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα.


Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος απόπειρας ανθρωποκτονίας από πρόθεση, παράνομης βίας, οπλοφορίας και οπλοχρησίας. Η Εισαγγελέας πρότεινε 18+1+1+1. Το Δικαστήριο τελικά επέβαλε Συνολική ποινή καθείρξεως 14 έτη και 3 μήνες.


Ο 58χρονος άσκησε έφεση, με τον συνήγορό του Δημήτρη Σαμαρτζή να δηλώνει ικανοποίηση και «εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη».



Πηγή: www.trikalavoice.gr




Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

"Καμπάνα" από τα δικαστήρια της Λάρισας για δόκιμο Ρουμάνο μοναχό για κλοπή

"Καμπάνα" από τα δικαστήρια της Λάρισας για δόκιμο Ρουμάνο μοναχό για κλοπή


Με έξι χρόνια κάθειρξης τιμώρησε χθες το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας έναν Ρουμάνο που ακριβώς πριν δύο χρόνια είχε κλέψει τη Μονή Αγίου Παντελεήμονα Αγιάς. 


Πρόκειται για έναν άνθρωπο που βρέθηκε εκεί προσφέροντας εργασία και πείθοντας τους μοναχούς πως ήθελε να «φορέσει τα ράσα» και να γίνει δόκιμος μοναχός κάποια στιγμή…


Κατά τη διάρκεια της απολογίας του αποδέχθηκε τις πράξεις του και ισχυρίστηκε πως τα κειμήλια τα έχει δώσει σε ένα μοναστήρι στη Ρουμανία ενώ τα λεφτά τα χρησιμοποίησε για μια ανάγκη που προέκυψε σε φίλη του…



Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)




Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Καταδικάστηκε σε ισόβια ο Χρυσαυγίτης συνταξιούχος αστυνομικός για τη δολοφονία Βολιώτη ιδιοκτήτη γυμναστηρίου

Καταδικάστηκε σε ισόβια ο Χρυσαυγίτης συνταξιούχος αστυνομικός για τη δολοφονία Βολιώτη ιδιοκτήτη γυμναστηρίου


Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε κανέναν ελαφρυντικό στον 60χρονο


Ποινή ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, στον 60χρονο συνταξιούχο αστυνομικό και πολιτευτή της Χρυσής Αυγής, Φώτη Μπέλλο, για την δολοφονία του ιδιοκτήτη γυμναστηρίου, Πρόδρομου Μαρκόπουλου στην Πανόρμου (που καταγόταν απ΄τον Βόλο), τον Οκτώβριο του 2016.


Ο συνταξιούχος αστυνομικός κρίθηκε ένοχος ομόφωνα από το δικαστήριο, το οποίο δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό παρά την πρόταση του εισαγγελέα, που εισηγήθηκε ευνοϊκότερη μεταχείριση για τον κατηγορούμενο ζητώντας την μετατροπή της κατηγορίας της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε θανατηφόρα σωματική βλάβη.


Το έγκλημα είχε γίνει μετά από διαπληκτισμό που είχαν οι δύο άντρες και καταδίωξη του θύματος από τον δράστη, ο οποίος είχε πυροβολήσει τον γυμναστή στο στήθος.


Οι δύο άνδρες έμεναν στην ίδια πολυκατοικία, στο ισόγειο της οποίας στεγαζόταν το γυμναστήριο του θύματος, και φέρονται να καβγάδιζαν τακτικά. Σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής, μία από τις αιτίες των εντάσεων μεταξύ των δύο, ήταν οι κάμερες που είχε βάλει το θύμα στην είσοδο του σπιτιού του.


Ο συνταξιούχος αστυνομικός στην απολογία του είχε ισχυριστεί ότι πρώτος τον χτύπησε ο γυμναστής με ένα σιδερένιο σωλήνα και ότι αυτός πυροβόλησε στον αέρα υπό καθεστώς φόβου για την ζωή του. Το δικαστήριο επέβαλε στον 60χρονο επιπλέον ποινή 15 μηνών για παράνομη οπλοχρησία.




Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Καταδικαστική απόφαση με ποινή κάθειρξης 8 ετών για διευθύντρια τράπεζας στη Λάρισα

Καταδικαστική απόφαση με ποινή κάθειρξης 8 ετών για διευθύντρια τράπεζας στη Λάρισα


Με συνολική ποινή κάθειρξης 8 ετών καταδίκασε δικαστήριο της Λάρισας, 43χρονη που υπεξαίρεσε ποσό δεκάδων χιλιάδων ευρώ από τραπεζικούς λογαριασμούς ανυποψίαστων καταθετών.


Η γυναίκα εκμεταλλευόμενη τη διευθυντική της θέση σε υποκατάστημα της Λάρισας, στο κέντρο της πόλης, κατάφερε να «ανακατέψει» τα ποσά των λογαριασμών με ιδιαίτερο τρόπο για κάποιο διάστημα, αλλά από ένα σημείο και μετά κίνησε τις υποψίες όλων και αποκαλύφθηκε η απάτη της.


Δεν δίστασε μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις να πλαστογραφήσει και υπογραφές για να φτάσει στον στόχο της, χωρίς όμως επιτυχία.


Κατά τη διάρκεια της απολογίας της, το πρώην πλέον στέλεχος της τράπεζας, στάθηκε ιδιαίτερα στην «πίεση» που δεχόταν από τα «κεντρικά» της τράπεζας για να πετύχει «στόχους». Δεν έπεισε όμως το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας. Ούτε όμως και την ίδια τη διεύθυνση της Τράπεζας που μόλις αποκαλύφθηκε η απάτη, «κάλυψε» οικονομικά τους πελάτες που έπεσαν θύματά της και εν συνεχεία κινήθηκε εναντίον της.


Η καταδικασθείσα άσκησε έφεση και η υπόθεσή της θα εκδικαστεί σε δεύτερο βαθμό από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων. Μέχρι τότε αφέθηκε ελεύθερη.




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)




Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Σε 6 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε Λαρισαίος ιδιοκτήτης ΠΡΟΠΟ για υπεξαίρεση από λογαριασμούς ΔΕΗ πελατών

Σε 6 κάθειρξη καταδικάστηκε Λαρισαίος ιδιοκτήτης ΠΡΟΠΟ για υπεξαίρεση από λογαριασμούς ΔΕΗ πελατών


Ενας πρώην πράκτορας ΠΡΟΠΟ καταδικάστηκε χθες από το Τριμελές Εφετείο Κα- κουργημάτων Λάρισας, διότι, ενώ πήρε ποσό που ξεπερνούσε τις 100 χιλιάδες ευρώ για εξό- φληση λογαριασμών της ΔΕΗ, ποτέ δεν απέδωσε το ποσό στη Δημόσια Επιχείρηση. 


Ο ίδιος ισχυρίστηκε πως όλα αυτά συνέβησαν διότι έπεσε στα «δίχτυα» του ποδοσφαιρικού τζόγου καθώς πίστευε πως είχε γνώση γύρω από τέτοιου είδους ζητήματα.


Όμως ούτε το στοίχημα έπιασε αλλά ούτε την ποινή γλίτωσε που έφτασε στα έξι χρόνια κάθειρξης… Ο κατηγορούμενος διατηρούσε κατάστημα πρακτορείου ΠΡΟΠΟ που λειτουργούσε στη Λάρισα. Ως μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε ακόμα και πρώην προπονητής της ΑΕΛ, ο οποίος υποστήριξε μεταξύ άλλων πως προσπάθησε από την πλευρά του να τον βοηθήσει και να τον στηρίξει για να σταματήσει, λόγω της πολύ καλής τους γνωριμίας.


Το δικαστήριο του έδωσε την δυνατότητα η έφεσή του να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα και να μην οδηγηθεί στην φυλακή μέχρι η υπόθεσή του να κριθεί οριστικά σε δεύτερο βαθμό.




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)





Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Καταδικάστηκε 44χρονος Λαρισαίος για υπόθεση παιδικής πορνογραφίας

Καταδικάστηκε 44χρονος Λαρισαίος για υπόθεση παιδικής πορνογραφίας



Ενας Λαρισαίος οδηγήθηκε στη φυλακή για υπόθεση παιδικής πορνογραφίας με απόφαση δικαστηρίου της πόλης. Πρόκειται για 44χρονο, ο οποίος καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 5 ετών, ενώ επιπρόσθετα του επιβλήθηκε και χρηματική ποινή ύψους 50 χιλιάδων ευρώ από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Λάρισας. 


Η υπόθεση σύμφωνα με το δικαστήριο ξεκινάει το καλοκαίρι του 2010 και κρατάει περίπου ένα χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος ο Λαρισαίος «κατεβάζει» υλικό παιδικής πορνογραφίας μέσω ενός ειδικού προγράμματος. Όμως τα «ίχνη» του αντιλαμβάνεται άνθρωπος του τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση μέχρι τη σύλληψή του.


Αρχικά έγινε έρευνα μέσω υπολογιστή και αργότερα στο σπίτι του όπου βρέθηκε αποθηκευμένο σε CD υλικό παιδικής πορνογραφίας.


Η υπεράσπισή του υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι η καταγραφή έγινε από λάθος και πως τέτοια προγράμματα βρίσκονται σε 500.000 υπολογιστές σε όλο τον κόσμο.


Το δικαστήριο δεν του αναγνώρισε ούτε ελαφρυντικά, με αποτέλεσμα ο 44χρονος να οδηγηθεί στις φυλακές.




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)




Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Καταδικαστική απόφαση για έναν 46χρονο και έναν 20χρονο στη Λάρισα για "ψάρεμα" ανηλίκων μέσω Facebook

Καταδικαστική απόφαση για έναν 46χρονο και έναν 20χρονο στη Λάρισα για "ψάρεμα" ανηλίκων μέσω Facebook


Με συνολική ποινή κάθειρξης 7 ετών και 5 μηνών αλλά και πρόστιμο 110 χιλιάδων ευρώ τιμώρησε, χθες το απόγευμα, το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Λάρισας έναν 46χρονο από την Πτολεμαΐδα που «ψάρευε» ανήλικους μέσα από το Facebook. 


Μαζί του τιμωρήθηκε και ένας 20χρονος αλλοδαπός κάτοικος Λάρισας που για οικονομικούς λόγους προσπάθησε να μεταφέρει έναν νεαρό στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ερωτικές επιθυμίες του πρώτου κατηγορούμενου. 


Όλα συνέβησαν τον περασμένο Φεβρουάριο. Ο κατηγορούμενος είχε δημιουργήσει ψεύτικα προφίλ στο εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης και από εκεί προσπαθούσε με κάθε τρόπο να βρει ερωτικούς συντρόφους ή έστω φωτογραφικό υλικό που να τον ικανοποιεί.


Έστελνε φωτογραφίες, στις οποίες δεν απεικονιζόταν αυτός αλλά άγνωστοι άνδρες, και μετά ζητούσε να κάνουν το ίδιο και οι ανήλικοι.


Τους δελέαζε λέγοντάς τους πως θα τους δώσει κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας στα κινητά τους. Το Δικαστήριο αποφάνθηκε η έφεση να έχει αναστέλλουσα δύναμη κάτι που σημαίνει πως εάν καταβάλει την εγγύηση ύψους 3.000 ευρώ αποφυλακίζεται.




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία





Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Σε 6 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε Λαρισαίος οδοντίατρος για παιδική πορνογραφία

Σε 6 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε Λαρισαίος οδοντίατρο για παιδική πορνογραφία


Με καταθέσεις από εξοργισμένους γονείς μικρών παιδιών, μαρτυρίες αστυνομικών και εν μέσω ενός οικογενειακού δράματος, ολοκληρώθηκε χθες η δίκη ενός Λαρισαίου επιστήμονα, ο οποίος εμπλέκεται σε υπόθεση με παιδική πορνογραφία. 


Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Λάρισας καταδίκασε συνταξιούχο οδοντίατρο σε ποινή κάθειρξης έξι ετών και του επέβαλε επιπλέον χρηματική ποινή 15 χιλιάδων ευρώ γιατί κατείχε υλικό παιδικής πορνογραφίας, η παραγωγή του οποίου συνδέεται με τη χρησιμοποίηση ανηλίκων που δεν έχουν συμπληρώ- σει το 15ο έτος. 


Ο ίδιος δεν παρέστη στο δικαστήριο καίτοι έχει αποφυλακιστεί με όρους, αφού εξέτισε 19μηνη φυλάκιση. 


Η περίπτωση είχε απασχολήσει έντονα τα ΜΜΕ όλης της Ελλάδας. Ο ηλικιωμένος, τον Μάιο του 2014 βρέθηκε στις κερκίδες του κλειστού κολυμβητηρίου της Λάρισας. 


Εκείνη την ημέρα διεξάγονταν πανθεσσαλικοί κολυμβητικοί αγώνες, στους οποίους μετείχαν πολλά παιδιά, με τον χώρο των αποδυτηρίων να αποδεικνύεται μικρός για να καλύψει τις ανάγκες του αγώνα. Έτσι αρκετοί ήταν οι γονείς επέλεξαν να αλλάξουν τα βρεγμένα μαγιό των παιδιών τους στις κερκίδες, για να αποφύγουν τον συνωστισμό. 


Ο κατηγορούμενος βρήκε την ευκαιρία, σύμφωνα με το δικαστήριο, να τραβήξει φωτογραφίες των παιδιών την ώρα που άλλαζαν με τον φωτογραφικό του φακό. 


Οι περισσότεροι γονείς ήταν ανυποψίαστοι όμως κάποιοι αντιλήφθηκαν τις κινήσεις του. Ειδοποίησαν την αστυνομία, οπότε συνελήφθη. Είχε προλάβει να τραβήξει παραπάνω από 200 φωτογραφίες παιδιών ηλικίας 8 έως 10 ετών, στις οποίες απεικονίζονταν τα σώματα των ανηλίκων εντελώς γυμνά ή ημίγυμνα. «Μας έλεγε πως δεν είχε κάνει ποτέ σεξ στη ζωή του» κατέθεσε αστυνομικός περιγράφοντας όσα τους είπε ο κατηγορούμενος την ώρα της σύλληψης. «Το να βγάζω φωτογραφίες με παιδιά με ευχαριστεί, έχω προικιστεί από τη φύση και τον θεό με αυτό το χάρισμα. Αυτά μας είπε», συμπλήρωσε την κατάθεσή του.


Στη συνέχεια ακολούθησε έρευνα στο σπίτι του, όπου βρέθηκαν χιλιάδες φωτογραφίες και βίντεο με ανάλογο υλικό, όπως και μια νάιλον σακούλα με παιδικά εσώρουχα. 


Η υπεράσπιση ισχυρίστηκε ότι δεν έπρεπε να έχει κακουργηματικό χαρακτήρα η πράξη του γιατί απλά «κατέβασε» το υλικό χωρίς να χρησιμοποιήσει ανήλικους.





Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Kώστας Γκιάστας)





Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Λάρισα: Καταδικάστηκαν σε 7 χρόνια στη φυλακή για κλοπή... μελισσιών !

Λάρισα: Καταδικάστηκαν σε 7 χρόνια στη φυλακή για κλοπή... μελισσιών !


Ισχυρό ήταν το «τσίμπημα» που δέχθηκαν δύο άτομα από δικαστήριο της Λάρισας για την ιδέα που είχαν να κλέψουν μελίσσια από αποθήκη.


Συγκεκριμένα πήραν πέντε κυψέλες με τα μελισσοσμήνη μέσα, αλλά δεν σταμάτησαν μόνο σε αυτά, καθώς πήραν και άλλα αντικείμενα από την αποθήκη όπως παλιά μπρούτζινα κυπριά (κουδούνες), σκαλιστές γκλίτσες, ξύλινα γιδοστέφανα, γεννήτρια, αλυσοπρίονα, δερμάτινη σέλα αλόγου, κ.ά.


Άνδρας και γυναίκα κρίθηκαν ένοχοι για δύο πράξεις. Αυτή της ζωοκλοπής και αυτή της διακεκριμένης περίπτωσης κλοπής τετελεσμένη και σε απόπειρα από κοινού, κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια. Καταδικάστηκαν σε συνολική ποινή κάθειρξης επτά ετών, ενώ τους επιβλήθηκε και χρηματικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ στον καθένα.


Το δικαστήριο όμως αποφάσισε η έφεση να έχει αναστέλλουσα δύναμη. Δύο ακόμη κρίθηκαν ένοχοι για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος και τιμωρήθηκαν με ποινή φυλάκισης 4 μηνών με τριετή αναστολή. 




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία





Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Καίτη Γαρμπή: Καταδικάστηκε σε 13 μήνες φυλακή για οφειλές άνω των 100.000 ευρώ στην εφορία !

Καίτη Γαρμπή: Καταδικάστηκε σε 13 μήνες φυλακή για οφειλές άνω των 100.000 ευρώ στην εφορία !


Σε 13 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή καταδικάστηκε η Καίτη Γαρμπή για ανεξόφλητες οφειλές στην εφορία που υπερβαίνουν τις 100.000 ευρώ.


Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, η Καίτη Γαρμπή βρέθηκε κατηγορούμενη στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών και καταδικάστηκε σε 13 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή.


Στο δικαστήριο αναφέρθηκε πως τα ανεξόφλητα χρέη της τραγουδίστριας που έχουν βεβαιωθεί στην εφορία, προέρχονται από πρόστιμα τα οποία της επιβλήθηκαν για παραβάσεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων, έπειτα από εξονυχιστικούς ελέγχους στα βιβλία της σε βάθος δεκαετίας.


Ο δικηγόρος της υποστήριξε πως εκκρεμεί σχετική προσφυγή της Καίτης Γαρμπή στα διοικητικά δικαστήρια και ζήτησε αναβολή της δίκης έως την έκδοση της απόφασης.


Μεταξύ άλλων, ο δικηγόρος της είπε: «Η κυρία Γαρμπή έχει μακρά πορεία στο καλλιτεχνικό στερέωμα και είναι γνωστή για την φιλανθρωπική της δράση. Έχει συμμετάσχει σε φιλανθρωπικά γκαλά, έχει βοηθήσει άστεγους, άνεργους, παιδιά με ειδικές ανάγκες και ακόμα τώρα στη κρίση εξακολουθεί να βοηθάει με όποιον τρόπο μπορεί. Η Καίτη Γαρμπή, συνεργάστηκε εξ αρχής με τις φορολογικές Αρχές, γιατί θέλει να ξεδιαλύνει αυτή η κατάσταση».



Πηγή: iefimerida.gr




Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Καταδικαστική απόφαση σε μάνα και γιο στο Βόλο για μη καταβολή Πνευματικών Δικαιωμάτων

Καταδικαστική απόφαση σε μάνα και γιο στο Βόλο για μη καταβολή Πνευματικών Δικαιωμάτων



Ποινή φυλάκισης και χρηματική ποινή επέβαλε το Δικαστήριο του Βόλου δύο ελεύθερους επαγγελματίες, μάνα και γιο, για παράβαση του Νόμου Περί πνευματικής ιδιοκτησίας.


Οι κατηγορούμενοι, οι οποίοι δεν παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο, κρίθηκαν ένοχοι για τον λόγο ότι είχαν βάλει παράνομα μουσική σε κέντρο διασκέδασης, ενώ δεν είχαν τα πνευματικά δικαιώματα.


Αμφότεροι καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης ενός έτους και χρηματική ποινή 2.900 ευρώ για δύο διαφορετικές υποθέσεις, με τις ίδιες κατηγορίες που συνέβησαν στις 16 Μαρτίου 2017 και στις 3 Απριλίου 2017.



Πηγή: www.taxydromos.gr




Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Λαρισαίος καταδικάστηκε σε 5,5 χρόνια φυλάκιση για αρχαιοκαπηλεία

Λαρισαίος καταδικάστηκε σε 5,5 χρόνια φυλάκιση για αρχαιοκαπηλεία



Για την κατοχή ενός μικρού «θησαυρού» από 292 αρχαία νομίσματα και ένα μετάλλινο προσωπείο σατύρου, που σύμφωνα με τους αρμόδιους στοιχίζουν περίπου 85 χιλιάδες ευρώ, καταδικάστηκε χθες ένας 62χρονος από δικαστήριο της Λάρισας.


Το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων τιμώρησε έναν Λαρισαίο με πεντέμισι χρόνια φυ- λάκισης αν και ο ίδιος ισχυριζόταν πως όχι μόνο δεν αντιλήφθηκε την αξία και τη σημασία των νομισμάτων αλλά και πως τα βρήκε εντελώς τυχαία στο χωράφι κάνοντας δουλειές και ψάχνοντας για νερό.


«Εψαχνα για νερό στο κτήμα μου χρησιμοποιώντας ραβδοσκόπους. Τα νομίσματα φαίνονταν επιφανειακά πάνω στα χορτάρια και μετά πήρα ένα μικρό κατσαβιδάκι και τα έβγαλα», είπε απολογούμενος αλλά δεν έγινε πιστευτός από το δικαστήριο.


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος είχε απασχολήσει ξανά τις αρχές στο παρελθόν με παρόμοια υπόθεση…




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)





Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Σε 7 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε ο ληστής των ασανσέρ των Τρικάλων από τα δικαστήρια της Λάρισας

Σε 7 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε ο ληστής των ασανσέρ των Τρικάλων από τα δικαστήρια της Λάρισας


Ούτε μία ούτε δύο, αλλά έντεκα περιπτώσεις κλοπών μέσα σε ασανσέρ, σε πολυκατοικίες στα Τρίκαλα, εξέτασε το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας. 


Κατηγορούμενος ένας 42χρονος τα χαρακτηριστικά του οποίου περιέγραψαν πανομοιότυπα σχεδόν όλα τα θύματά του που ήταν ηλικιωμένοι. Κατά κύριο λόγο ο δράστης, όπως αποδείχθηκε από την ακροαματική διαδικασία, περίμενε σε εισόδους πολυκατοικιών όπου υπήρχαν και γιατροί. Όταν έβλεπε ηλικιωμένους να ψάχνουν για τον όροφο και τον γιατρό προσποιούνταν ότι κι αυτός εκείνη τη στιγμή ήθελε να ανεβεί σε κάποιον όροφο.



Η δράση του άρχισε το καλοκαίρι του 2015. Μέσα στο ασανσέρ ξάφριζε τους ανυποψίαστους ηλικιωμένους κλέβοντας πορτοφόλια και μαζί πολύτιμα προσωπικά έγγραφα. Οι μαρτυρίες των θυμάτων του στο δικαστήριο ήταν απόλυτα παραστατικές για τον απατεώνα.



Το δικαστήριο τον τιμώρησε με 7 χρόνια κάθειρξη. Οδηγήθηκε κατ΄ευθείαν στις φυλακές όπου ήδη βρίσκονταν προφυλακισμένος από το περασμένο καλοκαίρι…




Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)





Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Σε ισόβια καταδικάστηκε ο 76χρονος για τον φόνο της 26χρονης Μαριάννας στα Φάρσαλα

Σε ισόβια καταδικάστηκε ο 76χρονος για τον φόνο της 26χρονης Μαριάννας στα Φάρσαλα


Σε ισόβια κάθειρξη τιμώρησε το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Λάρισας έναν 76χρονο, καθώς έκρινε πως αυτός είναι ο δολοφόνος της Μαριάννας Μυγδανάλευρου, σε ένα έγκλημα που είχε σοκάρει την κοινωνία των Φαρσάλων και είχε απασχολήσει το πανελλήνιο.


Η 26χρονη τότε Μαριάννα, που είχε ζήσει μια δύσκολη ζωή ως εκείνη τη στιγμή, είχε ένα φρικιαστικό φινάλε, καθώς ο κατηγορούμενος, όπως αποδείχθηκε από τη διαδικασία, την ανάγκασε αρχικά να πιει πετρέλαιο και εν συνέχεια την περιέλουσε και την έκαψε ζωντανή.


Ο δράστης ήταν ο άνθρωπος που την είχε υπό την«προστασία» του αρκετά χρόνια και θεωρητικά τη «φρόντιζε», διατηρώντας όμως παράλληλα ερωτικές σχέσεις. Όταν όμως αυτή αρραβωνιάστηκε και τέθηκε ζήτημα να ξενιτευτεί μαζί με τον νέο της σύντροφο τότε τα πράγματα πήραν άλλη τροπή.


Ο ηλικιωμένος αρνήθηκε τις κατηγορίες τονίζοντας πως πάντα νοιαζόταν γι’ αυτήν και πως την είχε σαν κόρη του.


Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έπεισε το δικαστήριο που αποφάσισε ομόφωνα την ενοχή του για την πράξη της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.



Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία





Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Σε 5 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε καθηγητής μουσικής της Θεσσαλίας για πλαστό πτυχίο

Σε 5 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε καθηγητής μουσικής της Θεσσαλίας για πλαστό πτυχίο


Μπορεί να μην διέθετε τα απαραίτητα τυπικά προσόντα, όμως κατάφερε να γίνει καθηγητής Μουσικής και να διδάσκει σε σχολεία της Θεσσαλίας για περίπου δέκα χρόνια ζημιώνοντας το ελληνικό δημόσιο με ένα ποσό της τάξεως των 200 χιλιάδων ευρώ. Ένας 49χρονος καταδικάστηκε από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων με πέντε χρόνια φυλάκισης, με τριετή αναστολή, για την απάτη του αυτή.


Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, σημειώνοντας πως έχει τις μουσικές γνώσεις καθώς είναι μουσικός και οργανοπαίκτης, ενώ για την πλαστογραφία του πτυχίου είπε ότι το έκανε λόγω οικονομικής ανάγκης. Κυρίως τόνισε πως όλα αυτά τα χρόνια ήταν τυπικός στις υποχρεώσεις του. Όλα ξεκίνησαν το 2003, οπότε πλαστογραφεί ένα πτυχίο Μουσικών Σπουδών από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας και το καταθέτει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων για θέση αναπληρωτή.


Πετυχαίνει αρχικά την πρόσληψή του σε χωριό του νομού. Στη συνέχεια για την επόμενη χρονιά καταθέτει εκ νέου τα χαρτιά του ως μόνιμος εκπαιδευτικός και ακολούθως υπηρέτησε σε πόλεις της Θεσσαλίας. Αυτό όμως μέχρι το 2013 όταν και έφτασε η ώρα του ελέγχου από όπου και αποκαλύφθηκε η απάτη. Για όλα αυτά τα χρόνια ο μουσικός πήρε κοντά στις 200 χιλιάδες ευρώ, ποσό που θεωρείται και αντίστοιχη ζημιά για το ελληνικό δημόσιο.


Σχετικά με την πλαστογραφία είπε ότι την έκανε η πρώην σύντροφός του.


Το δικαστήριο τον καταδίκασε για την πλαστογραφία και την απάτη κατά του δημοσίου σε ποινή φυλάκισης πέντε χρόνων με αναστολή.



Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)





Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Δύο καταδίκες από το Εφετείο Λάρισας για την υπόθεση ένοπλης επίθεσης σε Βολιώτη Bodybuilder

Δύο καταδίκες από το Εφετείο Λάρισας για την υπόθεση ένοπλης επίθεσης σε Βολιώτη Bodybuilder


Δύο αδέρφια καταδικάστηκαν χθες από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Λάρισας για τη δολοφονική επίθεση εναντίον του γνωστού Βολιώτη αθλητή σωματικής διάπλασης (bodybuilding) Μανώλη Καραμανλάκη .


Η υπόθεση, που είχε λάβει πανελλήνιες διαστάσεις τόσο για τον τρόπο που συνέβη όσο και για το όνομα του θύματος, κινήθηκε γύρω από τις ουσίες αναβολικών από τις οποίες ο δράστης τόνισε, μεταξύ άλλων, πως ήταν εξαρτημένος και τις προμηθευόταν από το θύμα, κάτι όμως που δεν αποδείχθηκε από την πολύωρη ακροαματική διαδικασία.


Ο πρώην πρωταθλητής του bodybuilding περιέγραψε πώς δέχθηκε την επίθεση στο μαγαζί του, αρνήθηκε κάθε εμπλοκή του με τέτοιου είδους ουσίες, ενώ μίλησε για το πόσο δύσκολη έχει γίνει η ζωή του μετά από αυτήν την ημέρα εκείνη.



Το επεισόδιο συνέβη τον Σεπτέμβριο του 2013, στον Βόλο, όταν τα δυο αδέλφια που καυγάδισαν έντονα με τον 37χρονο Μανώλη Καραμανλάκη, έφυγαν από το κατάστημα, αλλά επέστρεψαν λίγη ώρα αργότερα οπλισμένοι με καραμπίνα και άνοιξαν πυρ εναντίον του.



Το δικαστήριο καταδίκασε τον έναν αδερφό σε κάθειρξη 15 ετών και 6 μηνών και τον άλλο σε κάθειρξη 7 ετών και 6 μηνών.





Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία







Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Καταδικαστική απόφαση 7 ετών σε ανήλικο για την συμμετοχή του σε ληστεία 95χρονης που ξεψύχησε

Καταδικαστική απόφαση 7 ετών σε ανήλικο για την συμμετοχή του σε ληστεία 95χρονης που ξεψύχησε



Μπορεί να ήταν μόλις 15 χρόνων όμως συμμετείχε σε μια ληστεία από την οποία έχασε τη ζωή της με τόσο άδικο τρόπο μια 95χρονη.


Το συγκεκριμένο περιστατικό κλήθηκε να εξετάσει το Τριμελές Εφετείο Ανηλίκων Λάρισας και έκρινε τον νεαρό ένοχο και τον καταδίκασε.


Ο κατηγορούμενος μαζί με μια ομάδα άλλων ατόμων μεγαλύτερων από τον ίδιο ένα βράδυ μπαίνουν στο σπίτι της ηλικιωμένης από το παράθυρο. Την ακινητοποιούν και τη φιμώνουν. Παίρνουν μια τηλεόραση και 150 ευρώ και φεύγουν. Η 95χρονη όμως δεν αντέχει και φεύγει από τη ζωή. Κάποια μέλη της συγκεκριμένης ομάδας συνελήφθησαν λίγες ημέρες αργότερα από εκείνο το περιστατικό καθώς μαζί διέπρατταν ληστείες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων στην ευρύτερη περιοχή. 


Όλοι τους νεαροί καθώς εκτός από τον τότε 15χρονο οι υπόλοιποι ήταν ηλικίας από 22 έως 32 ετών. Του επιβλήθηκε περιορισμός σε ειδικό σωφρονιστικό κατάστημα νέων για χρονικό διάστημα επτά ετών.






Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία









Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Καταδικάστηκε με ισόβια 77χρονος συζυγοκτόνος στη Λάρισα

Καταδικάστηκε με ισόβια 77χρονος συζυγοκτόνος στη Λάρισα



Σε ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκε ένας 77χρονος Λαρισαίος από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο για ένα έγκλημα που διαπράχθηκε στην καρδιά της πόλης πριν τρία περίπου χρόνια. 



Ο υπερήλικας μαχαίρωσε την επί 47 χρόνια σύζυγό του στο ίδιο τους το σπίτι και μετά προσπάθησε να κρύψει κάθε στοιχείο από το έγκλημα. Η 69χρονη γυναίκα ωστόσο που προσπαθούσε να κρατηθεί στη ζωή όταν έφτασε στο νοσοκομείο και τη ρωτούσαν τι συνέβη απαντούσε επανειλημμένα «ο άντρας μου, ο άντρας μου». 



Χθες για αρκετές ώρες στην αίθουσα των δικαστηρίων της Λάρισας αναβίωσε το οικο- γενειακό δράμα που στοίχισε μια ανθρώπινη ζωή και ταυτόχρονα οδήγησε έναν άνθρωπο τέτοιας ηλικίας στη φυλακή. Ο ίδιος ωστόσο αρνούταν τα πάντα λέγοντας συνεχώς πως δεν τη σκότωσε ο ίδιος αλλά πρόκειται για ατύχημα. 



Μόλις η πρόεδρος του δικαστηρίου ανακοίνωσε την απόφαση φώναξε: «Λυπηθείτε με λίγο. Ζητώ συγγνώμη από το δικαστήριο». -«Από τον Θεό να ζητήσεις συγγνώμη» του απάντησε η πρόεδρος.





Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία (Κώστας Γκιάστας)










Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Σε 12 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε στη Λάρισα πατέρας που βίαζε την κόρη του

Σε 12 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε στη Λάρισα πατέρας που βίαζε την κόρη του




Ενα οικογενειακό δράμα αναβίωσε σε δικαστική αίθουσα της Λάρισας καθώς το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο κλήθηκε να εξετάσει μια υπόθεση, κατά την οποία ο πατέρας κατηγορείτο πως βίαζε για σειρά ετών την κόρη του. Η ακροαματική διαδικασία διήρκησε αρκετές ώρες καθώς ολοκληρώθηκε αργά χθες τα απόγευμα. 



Εν τέλει ο πατέρας κρίθηκε ομόφωνα ένοχος και καταδικάστηκε σε 12 χρόνια κάθειρξης χωρίς ελαφρυντικά. Η απόφαση αναφέρει πως η έφεση έχει αναστέλλουσα δύναμη και ως εκ τούτου ο καταδικασθείς θα είναι ελεύθερος έως και την εκδίκαση της υπόθεσης από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο.



Όλα γίνονταν στην πόλη της Λάρισας πριν πολλά χρόνια. Ο πατέρας, στρατιωτικός στο επάγγελμα, αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες όμως είχε απέναντί του εκτός από την κατάθεση της μιας κόρης και της άλλης κόρης, αλλά και την κατάθεση της πρώην συζύγου του και μητέρας των δύο κοριτσιών. 








Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία